Administratörer vid Extern Service

Polismyndigheten i Gävleborgs län / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Polismyndigheten i Gävleborgs län i Sandviken, Gävle, Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter som administratör vid Extern service
Som administratör vid Extern service blir ditt huvudsakliga ansvarsområde att skriva ut inspelade förhör och utredningsuppgifter. Du kommer dessutom under viss att viss tid få stötta och förstärka den service och det administrativa stöd som idag ges till den operativa verksamheten genom tillståndsenheten och de lokala supportenheterna i Hälsingland och Gästrikland.
Din bakgrund - kunskapskrav
• gymnasieexamen eller motsvarande
• mycket god datorvana
• effektiva maskinskrivningsfärdigheter
• mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, vilket du bör lämna prov på genom din ansökan
• erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning
• körkort klass B
Vår syn på dig - egenskaper och förhållningssätt
Du är
• engagerad, effektiv, ansvarstagande, flexibel och serviceinriktad
• kvalitetsmedveten, strukturerad och noggrann
Du ska
• kunna arbeta självständigt, med hög kvalité även under tidspress
• ha god förmåga att samarbeta och samverka
• ha god social kompetens, vara kommunikativ och ha hög integritet
• vara utåtriktad och ha förmåga att skapa och bevara goda sociala relationer
• kunna hantera stressiga situationer
Placeringort: Sandviken, Bollnäs och Hudiksvall. Ange önskemål om placeringsort i din ansökan.
Säkerhetsklassning: Säkerhetsprövning, enligt 14 säkerhetsskyddsförordningen, genomförs före anställning.
För ytterligare information: Välkommen att kontakta chef Extern service, Ann-Berit Huhtala, tfn 114 14.
Hela annonen hittar du på: www.polisen.se/gavleborg

Publiceringsdatum
2010-01-29

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Visstidsanställning till och med 2010-12-31

Ersättning
Fast lön
Myndigheten tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-17
Ansökan innehållande personligt brev, CV och referenter, samt märkt med
Diarienummer A 713-514/10 för funktion som administratör extern service skall ha inkommit till Polismyndigheten i Gävleborgs län, HR-enheten, Box 625, 801 26 Gävle
Ansökan kan skickas till e-postadress: polismyndigheten.gavleborg@polisen.se

Facklig kontakt
OFR/P Leif Zackrisson tel: 114 14
OFR/S Lena Bogren tel: 114 14
Saco-S Hesam Akbari tel: 114 14

Företag
Polismyndigheten i Gävleborgs län

Adress
Polismyndigheten i Gävleborgs län
Box 625
80126 GÄVLE

Kontorsadress
S:a Centralgatan 1

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 026-655000
E-postadress: polismyndigheten.gavleborg@polisen.se

Jobbnummer
576124

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Polismyndigheten i Gävleborgs län

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Polismyndigheten i Gävleborgs län: