Administratör

AB Svensk Byggtjänst / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Svensk Byggtjänst i Stockholm

Svensk Byggtjänst är bygg- och fastighetssektorns ledande informationsbolag. Vi erbjuder lättillgänglig information som förbättrar kvalitet och lönsamhet inom byggande och förvaltning. Företaget omsätter ca 160 MSEK och har knappt 100 anställda. Vår framgångsrika utveckling fortsätter och vi behöver nu en

Kundstödsadministratör

Som kundstödsadministratör kommer du att fördela din arbetstid mellan marknads- avdelningen och avdelningen för företagsanpassad information (Bygginfo).

Du kommer att vara placerad på Bygginfo där ditt arbete kommer att vara en viktig länk inom avdelningen. Du bokar och administrerar konferenser och avdelningsmöten, du assisterar både chef och arbetskamrater med olika administrativa uppgifter, bl a orderhantering, registervård och kundkontakter.

I ditt arbete på marknadsavdelningen är det du som kommer att ta ett stort ansvar för underhåll av kundregistret. Du tar fram urval till kampanjer och aktiviteter, tar ansvar för rapporter och statistik och tar fram verktyg i form av mallar, dokument, formulär och liknade för att underlätta och förenkla hanteringen för dem som jobbar med
kundstödssystemet. Du kommer också att vara delaktig i utbildning av alla användare.

Vi vill att du har
• Minst 3-års praktisk erfarenhet av administrativt arbete
• En bred erfarenhet av CRM och andra administrativa system
• Minst gymnasiekompetens
• Goda kunskaper i Outlook och övriga program i MS-Office paketet
• Erfarenhet av Superoffice och Agresso är meriterande

Personliga egenskaper? Självklart är det viktigt att du klarar av att jobba i grupp är initiativrik, kreativ och har ett eget driv. Eftersom du har tidigare har jobbat med administration vet du att det är viktigt att vara strukturerad och noggrann, att planera tiden och att hålla tidplaner. Du måste också kunna jobba under stress ibland.

Tjänsten är heltid med placering i Stockholm. Vi tillämpar provanställning.

Läs gärna mer om Svensk Byggtjänst på www.byggtjanst.se

Har du ytterligare frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa personalansvarig Carola Reuben, tel 08-457 10 33 eller 070-629 00 81 eller e-post carola.reuben@byggtjanst.se

Fackliga representanter:
Kristina Lindström (SIF), tel 05-457 10 44
Håkan Svensson (CF), tel 08-457 11 31

Skicka din ansökan redan i dag, dock senast 14 oktober. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande.

carola.reuben@byggtjanst.se

Publiceringsdatum
2007-10-01

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: carola.reuben@byggtjanst.se

Företag
AB Svensk Byggtjänst
11387 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-457 10 33
E-postadress: carola.reuben@byggtjanst.se
Mer information på http://byggtjanst.se

Jobbnummer
12038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Svensk Byggtjänst

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Svensk Byggtjänst: