Administratör/Växeltelefonist tillgänglig omgående?

KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Letar du efter en roll med kundbemötande, administration och eget ansvar? Vill du vara en del av ett familjärt team som älskar att leverera service i högklass? Är du strukturerad, noggrann och servicemedveten?

För vår kunds räkning söker vi nu en administratör som kommer ha telefonen som arbetsverktyg.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Vilka kunder har vi?
KFX verkar i långsiktiga relationer med alltifrån små till stora bolag. På vår kundlista finns t.ex. globala varumärken inom hemelektronik och bilindustri samt några av landets största banker och försäkringsbolag. Ekonomer, chefer av olika slag, administratörer, säljare, ingenjörer, lagerarbetare.

Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i ett team på 4 personer och arbetar dagligen med kundkontakt via telefon och mail. Din roll är en viktig del av verksamheten och du betraktas som navet samtidigt som du är företagets ansikte utåt. Som administratör/växeltelefonist hos vår kund innebär tjänsten beställning och administrering av mobilabonnemang och överlåtelsefrågor. Du kommer även vara en del av arbetet med att uppdatera företagets interna system med information.

Du kommer få en god kännedom om företaget och hjälpa såval externa som interna kontakter. Företagets leverantör av telefonilösningar är Telia, vilket innebär att du kommer ha mycket kontakt med deras arbetslag i det dagliga arbetet.

Kvalifikationer
Hos oss på KFX så genomsyras allt vi gör i våra ledord - Stolthet, Omtanke och Engagemang, så vi ser gärna att du är en person som värderar dessa egenskaper lika mycket som oss. När du är uthyrd hos vår kund så är du vårt ansikte utåt, och därför är det självklart för dig att hålla en hög kundservicenivå, att du tar ansvar över dina arbetsuppgifter och gärna ger det där lilla extra. Vi vill anställa dig som är engagerad, positiv och som ger 110 % när man är på arbetet.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbete så som administration och växeltelefonist/kundservice. Du har god datorvana och talar flytande i både svenska och engelska. Som person är du initiativrik, kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du fungerar väl i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, och kan planera ditt arbete.

Övrigt
Intervjuer sker löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan redan idag via kfx.se!

Strat: Omgående
Placering: Göteborg
Arbetstider: Fredagar kl. 8-17.

Vid frågor eller funderingar ring Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-13
Ange följande referens när du ansöker: 3215
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4105393

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: