Administratör till Valmet!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av administration i en händelserik miljö med många kontaktytor? Trivs du i en roll där du får ta ett eget ansvar för att lösa saker? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Om Företaget
Valmet Corporation är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Valmets service inkluderar allt från outsourcing av underhåll till reservdelar och förbättringar av fabriker och anläggningar. Valmets avancerade automationslösningar sträcker sig från enstaka mätningar till omfattande, nyckelfärdiga automationsprojekt för hela anläggningar.

Valmets mål är att ge sina kunder världens bästa service. Företaget är ca 1500 anställda i Sverige och har 12 000 medarbetare runt om i världen.

Publiceringsdatum
2017-12-09

Om tjänsten
Nu söker Adecco en självgående administratör till Valmets kontor på Lindholmen. Du kommer att arbeta i en koordinerande roll där du får hjälpa dina medarbetare med uppgifter såsom:

* Budgetera, arrangera och förbereda resor för anställda, underleverantörer m.fl.
* Fakturera
* Arrangera mässor, utställningar, seminarier, kundhändelser etc.
* Komponera presentationsmaterial och hantera korrespondens huvudsakligen på engelska
* Anteckna och koordinera möten för både medarbetare, leverantörer och kunder
* Introducera nyanställda och underleverantörer i Valmets verksamhet
* Skapa, redigera och översätta dokument manuellt/digitalt från svenska/engelska enligt bolagets policys
* Hjälpa till vid HSE-rapportering
* Ta hand om återlämning av arbetskläder och material från personal samt underleverantörer

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat administration och inom industrin samt har b-körkort. Det är meriterande om du tidigare varit i kontakt med industriverksamheter. Som person är du strukturerad, flexibel samt gillar att möta nya utmaningar. Vidare är du lösningsorienterad och har en förmåga att prioritera i arbetet.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Det är ett långsiktigt uppdrag och för rätt person finns stora möjligheter till att du får en direkt anställning hos kundföretaget. Väl inne hos kundföretaget finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Sofia Petersson 031 720 72 10

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, dagtid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Petersson 0317207210

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3846173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: