Administratör till uppdragsinkasso

Collector Bank / Administratörsjobb / Göteborg
2016-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till uppdragsinkasso" (publicerad 2017-05-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett företag med ständig tillväxt tillsammans med kompetenta medarbetare, där digitala kundlösningar är i fokus? Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö som kännetecknas av våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.

TJÄNSTEN
I rollen som administratör på Colligent hanterar du förfallna hyror för våra fastighetskunder.
Arbetet innebär främst att stötta våra handläggare med den dagliga administrationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av ärenderegistrering, betalningar, myndighetspost, inkommande mail från gäldenärer och kunder samt sedvanlig inkassohandläggning. I arbetet ingår även inkommande och utgående telefoni med gäldenärer, kunder och myndigheter. För rätt person finns möjlighet till utveckling och större ansvar.

VI TROR ATT DU
som söker är van att jobba administrativt och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet från inkasso och inkassosystemet Nova är mycket meriterande men inget krav. Har du tidigare erfarenhet av hyresadministration eller systemadministration är det också meriterande.

Som person har du ett strukturerat arbetssätt, är noggrann, effektiv, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i förändringsbenägen miljö med högt arbetstempo. Du har ett genuint intresse för administration och har teamet i fokus.

Tjänsten är en projektanställning som löper under ca 1 års tid, med möjlighet till förlängning. Start sker enligt överenskommelse.

FÖRETAGET
Colligent Inkasso AB är ett dotterbolag till den digitala nischbanken Collector. Vi lever i en digital miljö, vi blev framröstade till Sveriges snyggaste kontor 2015 och verksamhetens kärna är effektivitet och tillgänglighet.

Vi är ett av Sveriges ledande företag inom B2B inkasso, juridik och delgivning. Det är en konservativ bransch där vi valt att sticka ut genom digitalisering, egna processer och tillvägagångsätt. Vi är specialiserade mot ett antal branscher, bland annat fastighet-, transport- och tillverkande branscher.

ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 26 oktober 2016. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Head of Collection B2B Anna Lundgren eller Josef Bosaeus HR-partner på telefonnummer 010- 161 00 00. Ansökningar tas emot via vår hemsida: collectorbank.se/karriar "Administratör till uppdragsinkasso"

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-10-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josef Bosaeus 0737120483 josef.bosaeus@collectorbank.se

Företag
Collector Bank

Adress
Collector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 24, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3101153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Collector Bank

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Collector Bank: