Administratör till Trafikverket

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en erfaren administratör som söker nya utmaningar? Då har vi det perfekta tillfället för dig på Trafikverket! Vi letar efter en engagerad och strukturerad individ som kan stödja två projektenheter i distrikt väst.

Publiceringsdatum
2023-12-12

Om tjänsten
Ditt ansvarsområde kommer innebära att stötta två projektenheter hos Trafikverket i det dagliga arbetet. Detta är en roll med en varierande vardag där ingen dag är sig lik.

I din roll som administratör kommer dina arbetsuppgifter bl.a. innefatta:
• Följa upp och strukturera beställningar av arbetskläder
• Diarieföra handlingar och säkerställa projektens administrativa hantering
• Utföra diverse ekonomihantering, inklusive bokföringsordrar och fakturakontering
• Registrera och förändra användarkonton, hantera behörighetsansökningar
• Delta i att lägga upp strukturer i projektens lagringsytor
• Ta fram underlag till annonser, hantera brevutskick och sammanställa material för Planprövning
• Ansvara för mötesbokningar och fikabeställningar
• Utföra administrativa uppgifter enligt fastlagda rutiner, inklusive fakturahantering, avrop av utrustning, administrering i Sharepoint, kalender- och mötesbokningar, samt kursanmälningar

Placeringsort för detta uppdrag är i Göteborg. Anställningsgraden är 80-100% av heltid (32-40 timmar/vecka). Uppdraget börjar den 5 februari 2024 eller så snart som möjligt efter kontraktstecknande. Varaktighet till och med den 4 februari 2025, med möjlighet till förlängning.

Om dig

Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.

Krav för dig som söker denna tjänst:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande enligt Trafikverkets bedömning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Flytande kommunikationsförmåga på svenska och engelska, i både tal och skrift
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Kompetens att arbeta strukturerat, självständigt och serviceinriktat

Man måste uppfylla samtliga krav för att gå vidare i denna rekryteringsprocess.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, Organisatör, Sekreterare, Assistent, Assistant, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44092".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Enna Dedagic

Jobbnummer
8324044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: