Administratör till telecom bolag i Norrköping

Randstad Solutions AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Solutions AB i Norrköping, Örebro, Södertälje, Västerås, Huddinge eller i hela Sverige

Administratörer
Vi söker nu en administratör till vår kund i centrala Norrköping. Motiveras du av självständigt arbete och söker meriter för din framtida karriär?

Som administrerar så får du attraktiva erfarenheter, en dynamisk arbetsplats och trevliga kollegor. Vårt uppdrag startar enligt överenskommelse och har en anställning på 6 månader provanställning via oss på Randstad med möjlighet till övertag. Vi ser att du har erfarenhet av telekom branschen eller arbetat med administration eller kundtjänst tidigare.

Omfattning: Heltid, måndag - fredag 8-16:30. Start enligt överenskommelse.

Eventuell chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2018-03-06

Dina arbetsuppgifter
Här välkomnas du till ett ljust och öppet kontorslandskap i centrala Norrköping. Kontoret ligger i närhet av såväl lunchmöjligheter som kommunikationsmöjligheter.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Administrering av ärenden.

• Upprätta orderhantering.

• Rapportera och följa upp avtal.

• Vissa faktura frågor.

• Supportera företagsrådgivare.

Kvalifikationer
Här behöver du:

• Gymnasieutbildning meriterande inom teknik eller ekonomi.

• Goda färdigheter i Microsoft Office- paketet.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig med ett stort kundfokus och god servicekänsla oavsett om det är en kollega eller extern kund. Du tycker om att arbeta lösningsorienterat, flexibelt och du prioriterar efter behov. Vidare tror vi att du kommunicerar lätt och samarbetar med de i din omgivning. Är du dessutom bra på att strukturera upp dina arbetsuppgifter kommer du att bli en mycket uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-03-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Gabriel Chamoun konsultchef

gabriel.chamoun@randstad.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-04
Ange följande referens när du ansöker: 201130121
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriel Chamoun

Företag
Randstad Solutions AB

Adress
Randstad Solutions AB
Regeringsgatan 65
60232 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
4004887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Solutions AB: