Administratör till spännande bolag inom textilindustrin!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du arbeta med administration i en social roll? Vill du vara en del av ett spännande och kvalitésäkert företag inom textilindustrin?
Låter detta som något för dig? Sök redan nu!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att jobba med följande:
• Hantera samtal, förfrågningar samt ordrar via mail och telefon
• Sköta det administrativa
• Supporta kunder, distributörer och transportörer
• Besvara frågor kring prisuppgifter, prover och lagerstatus
• Stötta upp säljarna

Skallkrav:
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Svenska och Engelska i ta loch skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av kundservicearbeten eller orderhantering


Om företaget
Vår kund är ett välkänt företag världen över inom teknisk textilindustri och är riktmärket för utomhustyger. De arbetar med lösningar för solskydd, utomhusmiljöer, heminredning och båtutrustning. Vår kunds syfte är att förbättra människors livsmiljö i deras hem men också på arbetet.
De sitter i fräscha lokaler beläget i västra Göteborg. Vår kund har stor gemenskap och visar tillit till sina medarbetare. Du arbetar i en attraktiv miljö med spännande produkter i ett bolag med stor fokus på kvalitet och service.


Din profil
Du kommer arbeta med support mot olika delar i verksamheten och därför är det viktigt att du har en hög servicekänsla. Viktigt för rollen som assistent är flexibilitet och att du stundtals kan hantera stressiga situationer.

För att lyckas i rollen som assistent bör du vara självgående, strukturerad och noggrann då du har ett eget ansvarsområde med varierande arbetsuppgifter. Då det är en mindre verksamhet är det viktigt att du förstår vikten av ett gott internt samarbete och har en öppen samt positiv grundsyn.

• Hög servicekänsla
• Självgående
• Strukturerad


Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 100%
Lön: Enligt gällande kollektivavtal
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Sök idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 15445
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rydin amanda.r@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4004130

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: