Administratör till skyltföretag

Inter Sign i Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inter Sign i Göteborg AB i Göteborg

Gillar du att ha många bollar i luften och är inte rädd att ta dig an nya arbetsuppgifter? Är du serviceinriktad och kommunikativ? Då kanske rollen som vår administratör kan passa dig!
Om Oss
Inter Sign i Göteborg AB är ett familjeföretag inom skyltbranschen med 10 anställda. Vi tillhandahåller skylt- och reklamprodukter till både återförsäljare och slutkund som finns i Sverige och utomlands.

Publiceringsdatum
2023-03-27

Om tjänsten
I rollen som administratör kommer du att assistera med praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter är varierande med betoning på administration, ekonomi och logistik, men det blir även ditt ansvar att se till att kontor och kök har allt som behövs i form av kontorsmaterial, kaffe, fika, frukt och annat som ökar arbetstrivseln. Du jobbar mycket självständigt men även nära dina kollegor och kommer att arbeta i en snabb och stimulerande miljö som främjar utveckling.

Arbetsuppgifter
Planera och boka frakter
Tullhantering
Dagligt arbete i ERP-system ("MONITOR G5")
Ekonomiadministration såsom fakturering, kundreskontra och leverantörsreskontra
Hantering av kunddatabas
Hantering av artikeldatabas
Ta emot och registrera order
Hantera ordergång i WooCommerce
Inköp av kontorsutrustning samt produktionsmaterial
Hantera reklamationer
Svara i telefon
Hantera enklare kontorsutrustning
Inventering
Planera och boka event
Övriga administrativa och kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?
Du är pålitlig och lojal och värdesätter företagets och kollegornas integritet. Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att alla arbetsuppgifter blir slutförda korrekt och i tid. Du har en utmärkt förmåga att strukturera, planera och prioritera. Du har mycket god samarbetsförmåga och kommunicerar väl. Du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö med högt tempo.
Vi ser att du har
kunskap/erfarenhet i MS Office, i synnerhet Excel
erfarenhet av research och god datorkunskap
utmärkta kunskaper i svenska i tal och skrift
goda kunskaper i engelska i skrift.

Det är även meriterande om du har erfarenhet att arbeta med frakter/logistik och ekonomisk administration.

Ersättning
Vi tillämpar individuell lönesättning baserad på faktorer såsom kompetens, erfarenhet och prestation. Månadslön på heltid för den här tjänsten ligger på 25.000 - 29.000 kr.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-26
E-post: jobb@intersign.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inter Sign i Göteborg AB (org.nr 556278-3125)
Stålverksgatan 9 (visa karta)
417 07  GÖTEBORG

Kontakt
HR-chef
Mireille Hedlund
signet@signet.se
031-513604

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Inter Sign i Göteborg AB varit leverantör

Jobbnummer
7588935

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inter Sign i Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inter Sign i Göteborg AB: