Administratör till Outnorth

Sydost - Tjänsteman / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sydost - Tjänsteman i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Tingsryd, Vetlanda eller i hela Sverige

Outnorth är idag en av Skandinaviens ledande e-handlare inom outdoor och har kläder, skor och utrustning för aktiviteter och träning utomhus. Vi jobbar för att få fler människor att vistas utomhus mer, oavsett tidigare erfarenhet eller ambitionsnivå, oavsett om de är ute efter en naturupplevelse eller en uteaktivitet och oavsett om det handlar om kläder och prylar eller om själva upplevelsen. Läs mer om oss på outnorth.se.

Vill du bli en del av ett glatt och framgångsrikt team i ett snabbväxande företag med stark frammarsch på den europeiska online-marknaden?

För Outnorths räkning söker vi nu en administratör till verksamheten i Växjö. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget förväntas pågå i 1-2 månader.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör på inköpsavdelningen kommer du utifrån olika typer av underlag stansa in leveransorder i affärssystemet Navision.
I din roll kommer ingår också att kontakta leverantörer för att säkerställa att rätt prisuppgifter finns tillgängliga i systemet.

Din profil
För att lyckas i rollen som administratör till Outnorth är det viktigt att du arbetar strukturerat och med hjälp av din bestämda samt envisa förmåga uppnår du resultat. Din goda samarbetsförmåga, planering samt problemlösning gör dig framgångsrik i rollen.
Vi ser att du har någon typ av dokumenterad administraitv erfarenhet.

Vi vill att du har en avslutad gymnasial utbildning och med stor fördel har du arbetslivserfarenhet från liknande tjänst eller område. Har du tidigare erfarenhet från annan roll som innefatta administration inom inköp anses det meriterande.

Du kan kommunicera flytande på svenska och engelska i tal och skrift. Arbetet kommer framförallt att utföras i Microsoft Navision och Excel, därmed värderas tidigare erfarenhet inom detta högt.
För att trivas i rollen på Outnorth bör du uppskatta att jobba i samt vara en del av ett dynamiskt företag som ligger i framkant vad gäller digitalisering och ständig automatiseringen av processer.

Ansökan
Sista ansökningsdagen är 11 mars, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas redan under ansökningstiden. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linn Isberg på nummer 0470-32 38 37.

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 39 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-02-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 6490
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Isberg linn.isberg@onepartnergroup.se

Företag
Sydost - Tjänsteman

Adress
Sydost - Tjänsteman
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
3989229

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sydost - Tjänsteman

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sydost - Tjänsteman: