Administratör Till Office Management

Hr-Specialisterna I Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hr-Specialisterna I Stockholm AB i Stockholm, Vallentuna eller i hela Sverige

Vill du jobba i en bred administrativ roll där du får vara den naturliga länken mellan Office Managements ekonomiavdelning, sälj- och leveransorganisation inom IT-drift? Du kommer ha ett spännande arbete i en organisation som är under tillväxt, vilket innebär att det ständigt skapas nya utmaningar.

Publiceringsdatum
2014-02-12

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer dina arbetsuppgifter till stor del att vara inriktade mot ekonomi, men de kommer även innehålla allmänna administrativa göromål.

Du kommer bland annat arbeta med:
• Orderläggning och avtal
• Fakturafrågor
• Rapportering till säljchefen avseende uppsagda avtal
• Kursadministration, såsom material, mailutskick och förberedelser
• Svara på mail och inkommande telefonsamtal från kunder
• Allmänna administrativa sysslor- kontorsservice

För rätt person finns det goda möjligheter att på sikt växa in i rollen som ekonomicontroller, vilket innebär att du kommer få ett allt större ansvar inom de ekonomirelaterade delarna.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för både administration och ekonomi. Du bör ha administrationserfarenhet i kombination med en god ekonomisk förståelse. Då arbetet har många kontaktytor, både internt och externt, krävs att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna.

Som person är du noggrann och tycker om ordning och reda. Du tar dina arbetsuppgifter på allvar och har ett stort engagemang i allt du åtar dig. Vidare har du en naturlig fallenhet för att strukturera och organisera dina göromål samtidigt som det är av stor vikt att du har förmåga att självständigt planera din tid effektivt.

Om OFFICE Management
OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. OFFICE Management erbjuder sina kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens ledande leverantörer. OFFICE Management har idag ca 300 medarbetare och har sitt huvudkontor i Kista. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är OFFICE Management en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. För mer information, www.officemanagement.se

Placering: Kista
Omfattning: Heltid tillsvidare, start omgående med hänsyn till ev. uppsägningstid
Kontaktperson: Rekryteringskonsult Åsa Wahlström, 073-707 97 68
Referensnummer: 20141

Denna rekrytering genomförs i samarbete med HR-Specialisterna, www.hrspecialisterna.se . Skicka din ansökan till ansokan@hrspecialisterna.se senast den 20 februari.

Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Visa ditt intresse redan idag!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-20
Ange följande referens när du ansöker: 20141
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@hrspecialisterna.se

Företag
HR-SPECIALISTERNA I STOCKHOLM AB

Adress
HR-SPECIALISTERNA I STOCKHOLM AB
VIOLVÄGEN 4
12555 ÄLVSJÖ

Kontorsadress
VIOLVÄGEN 4
ÄLVSJÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0737-079768

Jobbnummer
1777385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hr-Specialisterna I Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hr-Specialisterna I Stockholm AB: