Administratör till LPO Borlänge

Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen / Receptionistjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen i Ludvika, Borlänge, Hedemora, Falun, Avesta eller i hela Sverige

Administratör reception, Region Bergslagen placering Ludvika.

Polismyndigheten söker administratör reception till lokalpolisområde Borlänge med placering i Ludvika.

Att tjänstgöra som administratör i reception är ett betydelsefullt arbete i att stärka förtroendet för polisverksamheten genom att ha kvalitet och säkerhet i handläggningen av ärenden samt effektivitet. Receptionen är polismyndighetens ansikte utåt och ofta den första kontakten för allmänheten samt är en viktig kontaktyta. Verksamheten är både en myndighetsutövning och en servicefunktion med tillgänglighet samt närvaro för såväl extern som intern service.


Publiceringsdatum
2017-01-12

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består till största del av att hantera administrativa uppgifter som främst innefattar service gentemot allmänheten, såsom att handlägga resehandlingar, hittegods-och tillståndshantering samt enklare anmälningsupptagning.
Det kan tillkomma andra arbetsuppgifter utöver de ovan nämnda.
Är du intresserad av att vara Polisens ansikte utåt? I så fall är du den person vi söker.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Pass- och nationell identitetskorthantering
• Hittegodshantering
• Tillståndshantering
• Anmälningsupptagning
• Extern-och intern service



Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
• Avslutad treårig gymnasieutbildning
• B-körkort
• Minst två års erfarenhet av receptionsarbete alternativt arbetat med kundkontakt och administration
• Väldigt god datavana
• God kassavana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal samt skrift

Det är meriterande om du har:
• Språkkunskaper utöver svenska och engelska
• Erfarenhet av systemen RAR, RES och/eller Hittegods

Dina personliga egenskaper
Arbetsuppgifterna ställer krav på att du har ett representativt förhållningssätt och kan arbeta serviceinriktat. Du kan förhålla dig till tempoväxlingar i arbetet och är noggrann i ditt arbete. Vi ser att du har lätt att lära dig nya arbetsuppgifter, växla mellan dessa och se lösningar på problem. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Vi kommer lägga stor vikt vid den personliga lämpligheten.



ÖVRIGT
Anställningen:
Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning om sex månader
Arbetsort: Ludvika, arbete i Borlänge kan förekomma
Arbetstid: Veckoplanerad dagtid, kvällsarbete kan förekomma
Tillträde: Enligt överenskommelse

Anställningen kräver svenskt medborgarskap

Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet, säkerhetsprövning, med registerkontroll enligt säkerhetskyddslagen, kommer genomföras före anställningen

Så ansöker du
Genom din ansökan samtycker du till att dina personuppgifter behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.
Har du skyddad identitet eller annan information som du själv bedömer som olämplig att lämna ut; Registrera dig inte i systemet utan ta istället kontakt med ansvarig HR-konsult: Cecilia Hell 070-637 96 40.

Polismyndigheten
Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med cirka 29500 medarbetare. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på www.polisen.se

Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-18
Ange följande referens när du ansöker: C10634/2017
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rekryterande chef, Sanna Riihelä, 072-742 12 60
Yasemin Mollaoglu Skarp, 070-654 19 20

Företag
Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen

Adress
Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen
Box 1804
70118 Örebro

Kontorsadress
Järnvägsgatan 3 70118 Örebro

Jobbnummer
3258466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Polismyndigheten, Polisregion Bergslagen: