Administratör till kundtjänst på BSH!

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-08-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till kundtjänst på BSH!" (publicerad 2018-03-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du intresserad av att jobba med administration och kundtjänst på ett bolag i Stockholm? Sök här!

Brinner du för kundservice och vill jobba på en marknadsledande och internationell vitvarujätte i Stockholm? Till BSH Home Appliances kundcenter söker vi en ny stjärna inom kundtjänst som vill vara en del av ett team som dagligen arbetar i ett högt tempo med mycket energi för att ge bästa möjliga kundservice. Låter det spännande för dig? Läs mer i annonsen och sök här!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På BSH kommer du jobba i ett team som alltid ser till att leverera kundservice i toppklass! Här är du i en spindeln-i-nätet-roll med många kontaktytor och har tillsammans med dina kollegor ett brett ansvar över företagets största kunder. Du och dina kollegor drivs av att uppnå goda resultat, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans på detta internationella bolag, som dessutom erbjuder goda utvecklingsmöjligheter.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

På BSHs kundtjänst kommer du att:

* Svara på mail och samtal från stora bolag som beställt BSHs vitvaror
* Sköta administration och registrering kring ordrar och beställningar
* Stötta BSHs säljare som en intern säljsupport
* Jobba med viss fakturering, kreditering och annan ekonomisk rapportering

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Teamet består av 14 medarbetare som är en del av BSHs Contact Center. Start sker så snart som möjligt och kommer att pågå 6-12 månader, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Du kommer sitta i BSHs lokaler i Solna/Sundbyberg.

VEM ÄR DU?

Till den här rollen söker vi dig som:

* Har erfarenhet av administration eller kundservice
* Trivs i en roll med mycket ansvar och gillar att jobba i ett högt tempo
* Är duktig på att skapa förtroende och bygga relationer
* Har lätt att lära system och har du dessutom tidigare jobbat i SAP är det ett stort plus
* Har god förmåga att jobba strukturerat och noggrant
* Har kunskaper i svenska (har du också kunskaper i något av de andra nordiska språken är det meriterande)

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-08-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Wengse 0768 72 57 77

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3645582

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: