Administratör till kund i södra Stockholm

serveOffice ab / Administratörsjobb / Botkyrka
2016-10-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till kund i södra Stockholm" (publicerad 2016-10-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Botkyrka, Huddinge, Södertälje, Stockholm, Sundbyberg eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och efter 25 år i branschen har vi all den erfarenhet och kompetens som behövs för att kunna skapa de bästa förutsättningar för våra medarbetare. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i Srf konsulterna. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se .

För kunds räkning söker vi nu en administratör till ett uppdrag. Företaget tillverkar produkter till svensk industri när det gäller packningar, tätningar och plastprodukter och har sitt säte i Norsborg. Tjänsten är en heltidstjänst som sträcker sig till årsskiftet med chans till förlängning. Start omgående.

Publiceringsdatum
2016-10-05

Dina arbetsuppgifter
Administratören arbetar på kontoret tillsammans med tre andra personer. Som administratör fungerar du som företagets "allt-i-allo". Arbetsuppgifterna består av att bearbeta och skriva ut ordrar som inkommit från kund, bevaka leveranser och hantera inköpsorder. Du kommer att ta emot en del kundsamtal och arbeta med fakturering. Även sortering av fakturor, ordererkännanden och ritningar ingår i arbetsuppgifterna.

Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är noggrann, strukturerad och vågar ta för dig. För att passa i rollen tror vi att du är utåtriktad och stresstålig då det under vissa perioder är hög arbetsbelastning och högt tempo. Det förekommer en del kundkontakt per telefon och du bör därför ha viss telefonvana. Det är meriterande att ha arbetat på kontor tidigare samt att ha erfarenhet av Visma Administration. Flytande svenska och goda kunskaper i engelska är ett krav.

Vi erbjuder dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Givetvis erbjuder vi en marknadsmässig lön.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Maria Lindberg, 070-483 75 40 eller maria.lindberg@serveoffice.se .

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lindberg, Rekryterare 0704837540

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3086584

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: