Administratör till internationellt företag - Perido Skills AB - Kundservicejobb i Stockholm
Administratör till internationellt företag
Perido Skills AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm

Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker en tjej eller kille som vill arbeta som administratör på ett internationellt företag i Solna.

Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och bland annat kommer du administrera order och servicekontrakt. Du kommer ha hand om administrationen kring detta vilket också innebär tätt samarbete med säljare och kunder. Företaget är ett stort och internationellt företag med spännande produkter.

Publiceringsdatum
2007-12-11

Kravprofil för detta jobb
* Gymnasieutbildning gärna med inriktning på administration.
* Goda datakunskaper.
* Serviceminded.

Du är en positiv, social och driven person som är flexibel och noggrann. Du har lätt för att kommunicera, är van vid att leverera i tid och är en lagspelare.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid. Tillsvidareanställning med start i början av januari 2008.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Din ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3385JS
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: info@perido.se
Mer information på http://www.perido.se

Jobbnummer
74282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: