Administratör till internationellt företag! - Perido Skills AB - Administratörsjobb i Stockholm
Administratör till internationellt företag!
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm

Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker en tjej eller kille som vill arbeta som administratör på ett internationellt och välkänt företag i Solna.
Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och bland annat kommer du administrera order och servicekontrakt. Du kommer ha hand om administrationen kring detta vilket också innebär tätt samarbete med säljare och kunder. Företaget är ett stort och internationellt företag med spännande produkter.

Publiceringsdatum
2008-03-26

Kravprofil för detta jobb
* Gymnasieutbildning gärna med inriktning på administration.
* Goda datakunskaper.
* Serviceminded.
Du är en positiv, social och driven person som är flexibel och noggrann. Du har lätt för att kommunicera, är van vid att leverera i tid och är en lagspelare.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid. Tillsvidareanställning med start snarast möjligt.

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Din ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3543JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: info@perido.se

Jobbnummer
173575

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: