Administratör Till Internationellt Fmcg-Bolag

MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

MultiMind Bemanning söker för vår kunds räkning en administratör för ett 12-månaders uppdrag med intresse för jobb i en stor, internationell organisation. Är du noggrann, social och intresserad av administration? Då har MultiMind rollen för dig!

Om företaget Vår kund är ett världsledande, internationellt företag och en av världens största tillverkare av dagligvaror, främst livsmedel, drycker, tvättmedel och hygienprodukter. Det är en av världens mest framgångsrika tillverkare av dagligvaror och verksam inom FMCG branschen.

Tjänstebeskrivning Rollen är en administrativ tjänst inom försäljningsavdelningen där arbetsuppgifterna går ut på att exempelvis reservera kostnader på rätt period, samt boka fakturor mot dessa kostnader allt eftersom de kommer in. Jobbet innebär en stor del jämförande av listor i Excel.

Arbetsuppgifter: Skapa DO's och ta emot fakturor i fakturasystem
Skapa nya leverantörer i fakturasystem
Göra utbetalningar av order från säljsystem
Skicka ut underlag på utbetalningar till butiker
Dra rapporter, i olika system eller excel, samt formatera/göra beräkningar i excel
Godkänna och boka fakturor i SAP
Din profil Vi tror att rätt person:

Har avslutad utbildning eller motsvarande erfarenhet (erfarenhet av liknande tjänst är meriterande)
Tycka om administrativa uppgifter
Är ansvarstagande, noggrann och kommunikativ
Bekväm med att att arbeta självständigt och att vara spindeln i nätet
Stresstålig och serviceminded
Flexibel, då uppgifter och prioriteringar kan ändras
Bekväm med att jobba i affärssystem och excel (erfarenhet av SAP är meriterande)
Krav: flytande i svenska och engelska
Som anställd hos MultiMind får du: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande.

Varaktighet, arbetstid
12 månader 12 månader

Publiceringsdatum
2018-01-23

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tolga Demir +46 707 25 04 25
Yichu Chung +46 8 21 67 36

Företag
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 66

Jobbnummer
3919730

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB: