Administratör Till Hrsc

Helsingborgs stad, HR-avdelningen / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Helsingborgs stad, HR-avdelningen i Helsingborg

Du vill något. Det vill vi med! Hos oss går vi från vilja till handling så här har du alla förutsättningar att påverka och få saker gjorda. Vi lyssnar, hjälps åt och jobbar för att dra åt samma håll. Här finns möjligheterna för dig som vill skapa, bygga, förändra, uppleva och utvecklas. Helsingborg är staden för dig som vill något.

HR-servicecenter är en del av HR-avdelningen inom Stadledningsförvaltningen. HR-servicecenter hanterar lönehanteringsprocessen, handlägger pension och förvaltar HR/lönesystem för sex kommuner inom familjen Helsingborg; Ängelholm, Höganäs, Båstad, Åstorp, Svalöv och Helsingborg. VI hanterar även lön, pension och HR/lönesystem för Helsingborgs Arena och Scen AB och några andra kommunala bolag.

I dagsläget levererar vi drygt 25 000 lönespecifikationer per månad till ett belopp av cirka 325 miljoner kronor. Vår support hanterar cirka 3 000 samtal i månaden från medarbetare, chefer, specialister och myndigheter mfl. Vi är idag drygt 40 medarbetare på HR-servicecenter. HR-servicecenters målsättningar är att utvecklas med kostnadseffektivitet för våra uppdragsgivare och bli ett av Sveriges bästa Servicecenter.


Publiceringsdatum
2018-04-23

Arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill arbeta som administratör hos oss. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att vara; posthantering, fakturahantering, ansvarig för beställningar och hantering av dessa, arkivering mm.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt.



Kvalifikationer
Vem är du?
Till denna roll söker vi dig som är flexibel, positiv, framåt, ordningsam, händig och som tar tag i saker. Vi söker dig som alltid ger det lilla extra inom service och ser ett gott professionellt bemötande som en självklarhet.



ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-693 693.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse, gärna start så snart som möjligt.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-07
Ange följande referens när du ansöker: C19248
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chatarina Keidser chatarina.keidser@helsingborg.se 042-106081

Företag
Helsingborgs stad, HR-avdelningen

Adress
Helsingborgs stad, HR-avdelningen

25189 Helsingborg

Kontorsadress
Kontaktcenter Stortorget 17 Helsingborg

Jobbnummer
4100940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Helsingborgs stad, HR-avdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Helsingborgs stad, HR-avdelningen: