Administratör till härligt team inom telekom

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu flera administratörer till vår kund, en av de största leverantörerna inom den svenska telekombranschen. Du med den rätta inställningen och kunskapen välkomnas till ett teknikdrivet företag som lägger stor vikt vid personlig utveckling och som ständigt arbetar för att bli bättre och utveckla sina tjänster. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm.

I den här rollen blir du en del av ett kunnigt och självgående team som arbetar främst med företagets kundtjänst. Tillsammans besvarar ni alla inkommande frågor och ärenden från företagets kunder och följer upp att ärenden hanteras och blir lösta på bästa sätt. Detta innebär ett brett arbetsfält där du främst kommer att jobba med teknisk support men också generell rådgivning, merförsäljning, avtals- och fakturafrågor samt felanmälningar. Kundkontakten sker i första hand via telefon och mail och du arbetar i flera olika affärssystem. Eftersom större delen av ditt arbete handlar om kundkontakt tror vi att du förstår vikten av bra kundrelationer och kan förmedla besked till kunder på ett professionellt sätt.

Vidare ser vi gärna att du som söker har ett intresse för telekom och vill lära dig mer om branschen. Du har teknisk kompetens inom områdena IP telefoni, mobiltelefoni och bredband eller liknande tjänster. Som person är du affärsmässig, sporras av ansvar och trivs som lagspelare i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. Du är kommunikativ och gillar att arbeta i ett högt tempo där du får kombinera din sociala förmåga med ditt intresse för administration.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-02-17

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Administrativ erfarenhet, gärna B2B
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av telekombranschen

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidaretjänst med start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en administrativ stjärna med intresse för att arbeta inom telekombranschen? Har du dessutom förståelse för goda kundrelationer och trivs med att bemöta kunder per telefon? Då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 14964SH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 14964SH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Perido AB varit leverantör

Jobbnummer
3326221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: