Administratör till företag inom vårdbemanning
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-04-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till företag inom vårdbemanning" (publicerad 2018-05-23) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-04-23FöretagetFöretaget är verksamma inom vårdbemanning och har som ambition att förbättra svensk sjukvård genom ökad tillgänglighet, i form av återkommande och högkvalificerad vårdpersonal. För att skapa hög kontinuitet och kvalitet fokuserar företaget på ett noggrant urval, spetskompetens, långsiktigt tänkande och personligt engagemang. De grundades 2011 och har sedan start haft en stark tillväxt. Idag arbetar 73 personer på företaget vars huvudkontor är placerat i Stockholm. Det är ett ungt och engagerat team som förutom hårt arbete gör många sociala aktiviteter tillsammans, både på och utanför arbetet. Då efterfrågan på konsulter inom sjukvården ökar och företagets mål är att bli marknadsledande inom vårdbemanning under 2017, söker de nu fler personer som vill ansvara över bemanningen och vara med på deras tillväxtresa.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör kommer du att vara ett viktigt stöd till dina kollegor och chefer. I arbetsuppgifterna ingår framförallt att skapa löne- och fakturaunderlag utifrån tidrapporter från företagets uthyrda konsulter. Du kommer även att boka resor och boende till de uthyrda konsulterna. Andra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att hantera referenstagningar och upprätta avtal mot konsulter och vårdgivare. I rollen som administratör blir du länken mellan bemanningsenheten och ekonomiavdelningen. Vi ser därför att du har en god servicenivå, är noggrann, eftertänksam och snabbt kan komma in i din roll.
Kvalifikationer• Erfarenhet av servicerelaterat arbete
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande:
• Eftergymnasial utbildning
• Utbildning inom lön
• Erfarenhet av schemaläggning
• Erfarenhet av arbete inom sjukvårdsbemanning- eller bemanningsbranschen
• Tidigare arbete med telefon och dator som främsta verktyg
I denna tjänst söker vi dig som är noggrann och brinner för att arbeta med siffror och ser detaljerna. Vi ser att du är flexibel och lösningsorienterad då du sitter med varierade arbetsuppgifter. Du är inte rädd för att ifrågasätta nuvarande arbetssätt och är innovativ i din roll. Då tempot i företaget är högt, är det viktigt att du är stresstålig.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, city
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: bemanning, administration, administratör, sjukvård, lön, ekonomi, kundtjänst, kundservice, service, rekrytering, lön, schemaläggning, ekonom, assistent, ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Enocksson
alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4100307
Observera att sista ansökningsdag har passerat.