Administratör Till Drivmedelsföretag

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-05-22

Dina arbetsuppgifter
Administratör till inköpsavdelning för omgående start! Har du minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete, goda kunskaper i Excel, MS Office, svenska och engelska? Är du dessutom van att arbeta med många parallella informationsflöden? Då kan vi ha tjänsten för dig! Här kommer du att vara en del av Inköpsstöd som tillhör Inköpsavdelningen i Stockholm och arbeta som ett administrativt stöd med särskilt fokus på leverantörsregistrering. Du kommer att arbeta för att säkerställa att all masterdata för leverantör är kvalitetssäkrad och användbar för hela verksamheten. Det innebär ett tätt samarbete med leverantörsreskontra för att säkerställa korrekta uppgifter på leverantör för att möjliggöra att fakturor kan betalas. Vidare kommer du att att guida leverantörer i hur de registrerar sig i inköpsportalen, kontrollera leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra affärssystem (M3, Maximo), säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata (grunddata) för leverantör i kundens affärssystem, utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet, hantera inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter och agera administrativ support till Inköpsavdelningen. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer att arbeta hos vår kund som är ett drivmedelsföretag. Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.

Kvalifikationer
• Du har minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete
• Du har goda kunskaper i Excel och MS Office
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Du har god vana att arbeta med många parallella informationsflöden
• Meriterande med erfarenhet från inköpsavdelning och om du har erfarenhet från arbete i M3.

Dina personliga egenskaper
För att passa i rollen tror vi att du är strukturerad och nogrann med sinne för detaljer. Du är en god kommunikatör, är proaktiv och självgående i ditt arbete.

Ersättning
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2019-09-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: administratör, inköpsavdelning, stort bolag, administrativt arbete, Ecxel, MS office, drivmedelsbolag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-22
Ange följande referens när du ansöker: 3045
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Wohlin camilla@jobbusters.se 0709-788 688

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
4811952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: