Administratör till Cash management team

Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg i Malmö, Helsingborg, Halmstad, Falkenberg, Växjö eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person med god samarbetsförmåga? Har du erfarenhet inom kontoavstämning och letar efter nya utmaningar med start omgående? Då kan det vara dig vi söker till detta konsultuppdrag hos vår kund, Loomis Sverige AB i Malmö.

Arbetsbeskrivning
Som administratör kommer du att vara en del av ett team på 5 personer där ni har delat ansvar för kontoavstämning. Arbetsuppgifterna innefattar övervakning och balansering av kontantflöden, hantering av utbetalningar (manuella och fil), manuella inbetalningar, balansering av krediter och central kontoavstämning. Vidare kommer du att kontinuerligt arbeta med att förbättra processer och rutiner samt med övrig administration och stöd till verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag som kan leda till en anställning hos Loomis Sverige AB.

Kvalifikationer och egenskaper
Du har relevant ekonomisk utbildning samt erfarenhet av kontoavstämning. För att trivas i rollen som administratör behöver du ha en god social kompetens och ha en mycket god samarbetsförmåga. Vidare är du en pålitlig och uthållig person som har ett strukturerat arbetssätt och värderar ordning och reda.


Om företaget
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Vi är 1200 medarbetare och finns på 15 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald. Koncernen Loomis AB är ett internationellt företag med huvudkontor i Stockholm och över 440 platskontor i Europa och USA, med en omsättning på omkring 11 miljarder SEK och drygt 20 000 medarbetare

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Sundsvall, Borås och Skellefteå. Idag är vi ca 300 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas. <a href="https://goo.gl/DpqfGV" target="_blank">Följ oss gärna på LinkedIn!</a>

<B>Varför arbeta som konsult på Amendo?</B>
Vår största tillgång är våra medarbetare! Vi vet att för att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du hamnar hos en trygg arbetsgivare med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Du får en engagerad konsultchef som kan branschen, och tillsammans med vårt nätverk och erfarenhet kan erbjuda dig en spännande och långsiktig utveckling i rollen som konsult.

Frågor och kontakt
På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter är det som tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Du är välkommen att ansöka omgående då vi träffar lämpliga kandidater löpande. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Heléne Hansson: helene.hansson@amendo.se, 072-716 81 82.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-06-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 3007
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helene Hansson helene.hansson@amendo.se

Företag
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Adress
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg
Östra Larmgatan 13
41107 Göteborg

Kontorsadress
Östra Larmgatan 13

Jobbnummer
3556677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg: