Administratör till byggbranschen

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
2017-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till byggbranschen" (publicerad 2017-11-17) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Nu sökr vi dig som vill arbeta som administratör i byggbranschen!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du att ansvara för bland annat personaladministration, mailhantering samt att boka möten med företagets kunder. Du kommer också att ha hand om uppföljning av diverse personalfrågor samt andra personaladministrativa arbetsuppgifter som exempelvis att skicka anmälningar till arbetsmiljöverket och sköta kontakten med branschens fackförbund.

Om företaget
Vår kund är ett expansivt byggföretag med sitt säte i Göteborg. De inriktar sig framförallt på servicerivning, asbestsanering och betonghåltagning.

Din profil
Skallkrav:
• Svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Körkort

Vi söker dig som har en positiv attityd, är självgående och framförallt har ett sinne för ordning. Mycket av ditt dagliga arbete kommer att ske på egen hand så det är viktigt att du trivs med att arbeta ensam.


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Göteborg
Omfattning: Deltid 50% första månaderna, sedan 100%
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-23
Ange följande referens när du ansöker: 13324
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Ternström rebecka.t@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
42150 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3728059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: