Administratör sökes till stort företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Gillar du att ha ordning och reda omkring dig samt är en fena på administrativa uppgifter? Då kan det här vara en tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med varierande uppgifter så som;
• Arkivering av viktiga dokument.
• Inköp av kontorsmaterial samt tillbehör till skrivare
• Hålla kontakten med underleverantörer för att förmedla samt samla in information.
• Hantering av personallistor innehållande uppdaterad information om de anställda samt protokollförande i möten mm.
• Hanterar ingående samt utgående post.

Under upplärningstiden kommer du att arbeta tätt med den som arbetar som Administratör idag. I takt med att du växer in i rollen samt att omfattningen av arbetsuppgifter ökar så kommer du att bli mer självständig.


Om företaget
Vår kund är ett globalt ledande ingenjörsbolag inom bland annat industri och pappersbruk.
Mer information om vår kund ges vid eventuell intervju.

Din profil
Vår kund söker nu dig som passar in på följande beskrivning;
• God datavana i bland annat Excel och word.
• Då företaget är ett globalt företag där man samarbetar tätt mellan länderna så är goda engelska kunskaper i både tal och skrift ett krav.
• Då siten ligger en bit utanför Timrå och saknar kommunaltrafik så är b-körkort samt tillgång till bil ett måste för att kunna ta sig till och från arbetet.

Som person behöver du vara strukturerad, ansvarstagande, ha skinn på näsan samt vara positiv och driven.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Februari
Omfattning: Heltid, projektanställning
Tider: 08-17
Ort: Timrå

Urval sker löpande, skicka din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 14059
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johan Berntsson johan.b@framtiden.com 0735-168722

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Teknikringen 10
58330 Linköping

Kontorsadress
Teknikringen 10

Jobbnummer
3821641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: