Administratör sökes till framgångsrikt företag - tillsvidare

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido hjälper just nu en av våra spännande kunder att hitta förstärkning i form av pålitliga administratörer. Företaget, som utvecklar smarta och smidiga betallösningar, är framgångsrika i hela Europa. Just den här tjänsten är placerad på företagets kontor mitt i centrala Stockholm.

Företaget är i ett stort behov av skickliga administratörer. Arbetsuppgifterna är varierande då du hjälper den avdelning på företaget som för tillfället behöver förstärkning. Det kan handla om att administrera utskick av material från marknadsavdelningen, bistå ekonomiavdelningen med avstämningar i Excel eller kontrollera att information publicerad i olika kanaler stämmer. Här finns det en utmärkt möjlighet att bredda dina kunskaper inom flera olika områden!

Vi letar efter dig som trivs med att ta dig an varierande arbetsuppgifter, högt som lågt och som har en positiv inställning. Att tempot är högt motiverar dig och påverkar inte din noggrannhet. Rollen innehåller många kontaktytor, både internt och externt, vilket innebär att din kommunikativa och sociala sida att få mycket utrymme. Är din ambition att leverera bra resultat i allt du tar dig an, både stort som smått, är du garanterat den som vi letar efter!

Publiceringsdatum
2018-03-29

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom administration eller service
• Datavana med goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Här får du en chans att ta dig an en omväxlande roll som administratör på ett framgångsrikt företag med placering i centrala Stockholm. Då du kommer att hjälpa företagets olika avdelningar med varierade arbetsuppgifter tillsammans med drivna och ambitiösa kollegor i en miljö som andas entreprenörskap!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16718LF i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-28
Ange följande referens när du ansöker: 16718LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4054361

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: