Administratör sökes - Adecco Sweden AB, Kalmar - Kontorsjobb i Kalmar
Administratör sökes
Adecco Sweden AB, Kalmar / Kontorsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Nybro, Borgholm
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Kalmar i Kalmar

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsultning och bemanning. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi söker en administratör med varierande arbetsuppgifter till ett långt uppdrag med placering hos en av våra kunder inom fastighetsförvaltning i Kalmar.

Arbetsuppgifterna fördelas ungefär lika mellan två ansvarsområden, reception och enklare ekonomiarbete. Som administratör ansvarar du för inkommande samt utgående kommunikation hos kunden. Arbetsuppgifterna består bland annat av telefonservice och posthantering. Som administratör ansvarar du även för allmän stöttning till övriga anställda vad gäller inköp av kontorsmaterial, bokning av resor och arkivering m.m. Det ekonomiska arbetet består främst av registrering av leverantörsfakturor samt kontering och attestering.

Du som söker:
Vi söker dig som har en vana av administrativt arbete och som är serviceinriktad. För denna tjänst krävs att man har vana av att arbeta i något ekonomiprogram sen tidigare. Det krävs också mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, då vissa internationella kontakter kommer att ingå i arbetet. Som person bör du vara en pigg och framåt person som tycker om att samverka med andra människor. Du bör kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter snabbt och inte vara rädd för att ta egna initiativ. Ordning och reda är ett krav!.

Att arbeta på Adecco innebär att du är anställd av oss men att din arbetsplats är ute hos våra kunder. Möjligheterna för övergång till anställning av kund är dock stora för denna tjänst. För att trivas i rollen på Adecco bör du vara lättlärd, ansvarsfull samt visa arbetsglädje och engagemang. Tjänsten kommer att tillsättas senast mars och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred arbetslivserfarenhet och personlig utveckling samt ett brett kontaktnät.

Låter detta som en intressant tjänst för dig!
Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil under uthyrning och bifogar CV samt personliga brev. Eller gå via direktlänken nedan:

http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualizationbycandidate.asp?lVacancyIden=504416

Frågor gällande tjänsten besvaras av Lina Bruun på tel. nr. 0480-43 99 63.

Publiceringsdatum
2008-02-05

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Provanställning 6 mån

Ersättning
Fast lön, enligt avtal

Företag
Adecco Sweden AB, Kalmar
Kaggensgatan 42
39232 Kalmar
Telefonnummer: 0480-43 99 66
Mer information på http://www.adecco.se

Kontorsadress
Kaggensgatan 42
Kalmar

Jobbnummer
119899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Kalmar: