Administratör Servicecenter - Nymans Ur, Västerås

Retail Knowledge Sweden AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Strängnäs, Sigtuna eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi söker en administratör till vårt Servicecenter i Västerås

"Working as a watchmaker is a calling rather than a profession"
Henrik Samuelsson

Arbetet innebär kundkontakt via telefon och mail, hantering av beställning och sortering av reservdelar och hantering av fakturor, samt de löpande uppgifter som behövs för att hålla arbetsplatsen i bästa skick.

Vår serviceverkstad i Västerås växer och nyinvigdes i juni 2018. Det är den största och modernaste verkstaden i Skandinavien. Vi har både den senaste utrustningen och urmakare som utbildats av bland annat Rolex, Audemars Piguet, IWC, Cartier, Jaeger-LeCoultre och Breguet.

Vill du växa med oss?
Som administratör hos oss kräver vi förmågan att strukturera, att ha ordning och reda. Att du levererar högsta kundservice. Det är viktigt att du kan uttrycka dig både på svenska och engelska i tal och skrift. Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vi ser helst att du har haft en liknande tjänst tidigare samt har minst gymnasieutbildning.

Vem är du?
Vi värdesätter att du är självgående, noggrann och att du trivs med att arbeta som en del av ett team samt med konkreta mål.

Vad får du?
Välkommen till ett härligt gäng som sätter uret i fokus. Vår kultur kännetecknas av driv, engagemang, respekt, proffsighet och omtanke. Vi som bolag får höga värden i medarbetarundersökningen som görs årligen, ett medelvärde på 4,15 av 5. Vi har kollektivavtal och så klart friskvårdsbidrag och stora goda fruktkorgar. Ett ledarskap som kännetecknas av resultat och teamfokus.
Om denna tjänst låter intressant ber vi dig motivera varför vi ska välja just dig, med ett personligt brev och CV till HR Chef Madeléne Granath, madelene@nymansur.com och henrik@nymansur.com Sista ansökningsdag är den 25 juli 2018.

AB Nymans Ur 1851 är ett svenskt familjeföretag inom klock- och smyckesbranschen med en historia som har sin begynnelse år 1851. I företaget ingår följande butiker: Nymans Ur 1851 i Stockholm och Västerås, KRONS i Stockholm, Klockmaster Västerås samt Tidemann i Oslo. AB Nymans Ur 1851 driver även den auktoriserade e-handelsbutiken av märkesklockor och smycken online, klockor.nu. Under december 2015 lanserade Nymans Ur 1851 även ett eget smyckesmärke, Rare Jewelry som är i high-endsegmentet och tillverkas i en ateljé på Östermalm. AB Nymans Ur 1851 har även Nordens största och mest moderna serviceverkstad för klockor. Urmakarna är alla certifierade och har en utbildning från IHU Urmakarskolan och dessutom specialutbildningar för de varumärken Nymans Ur 1851 representerar. Utöver urmakarna i serviceverkstaden finns även urmakare i butikerna för att kunna erbjuda service på plats

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Adress
Retail Knowledge Sweden AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Jobbnummer
4316047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: