Administratör/receptionist Till Ungt Bolag

Nordica Assistans AB / Receptionistjobb / Örebro
2017-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/receptionist Till Ungt Bolag" (publicerad 2017-06-19) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordica Assistans AB i Örebro, Hallsberg, Lindesberg, Lekeberg, Karlskoga eller i hela Sverige

Söker du en utmanande tjänst där du fungerar som spindeln i nätet och kan hantera många olika frågor på en gång, är det här jobbet för dig! Hos oss får du en arbetsplats som präglas av familjär känsla, stort driv och kompetenta kollegor. Oavsett om du saknar erfarenhet eller har jobbat i några år har ingen betydelse, du är lika intressant!

I din roll kommer du att ha eget ansvar över receptionen och fungera som ett löpande stöd för övrig personal. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat följande:
• Ansvara över växeln
• Posthantering
• Ta emot kunder och besökare
• Korrekturläsning
• Kontorsmaterial
• Rekrytering av personliga assistenter
• Administrativt stöd för dina kollegor
• Kontakt, främst via telefon med myndigheter, kunder och anhöriga
• Övriga typer av administrativa uppgifter

För att du ska ha rätt förutsättningar att komma in i arbetet och lyckas i din roll kommer du dels få en god introduktion, dessutom finns dina kollegor alltid tillgängliga för att diskutera och fråga om hjälp.

Tjänsten passar dig som vill arbeta tillsammans med unga drivna människor som verkligen bryr sig om sina kunder. Här har du som kanske saknar erfarenhet eller kommer direkt ifrån skolan chansen att komma in på en arbetsplats där du omgående kan göra en insats och ansvara för ett väldigt viktigt arbete i ett större lag. Samtidigt kan du förvänta dig kollegor som alltid ställer upp och hjälper till om du kör fast.

Vi söker nu en vikarierande administratör/receptionist till vårt kontor i Örebro. Här kommer du att jobba tillsammans med ungefär 20 kollegor - löneadministratörer, jurister och kundansvariga. Du kommer till en prestigelös arbetsplats med högt personligt engagemang i frågorna vi arbetar med. Men det är också viktigt att ha kul i vardagen, därför lunchtränar vi tillsammans, umgås utanför arbetet eller ses på en spontan after work.

För denna tjänst krävs inga tidigare kunskaper eller erfarenhet. Du ska dock ha god allmän datavana och ha lätt för att kommunicera med olika typer av människor, både via telefon och mail. Meriterande är följande:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Körkort
• Tala arabiska

Vi ser dock främst till dina personliga egenskaper där vi tror att du är organiserad, har god prioriteringsförmåga och en positiv inställning med mycket energi!

Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag över 500 medarbetare runt om i landet - från Malmö i Skåne till Luleå i Norrbotten. Nordica Assistans är ett ungt och expansivt bolag med stora möjligheter till personlig utveckling.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är ett föräldravikariat under perioden 2017-08-01 - 2018-10-31. Vår ambition är dock att efter avslutat vikariat kunna hitta en plats för rätt person för att vidare arbeta och utvecklas tillsammans med oss.

Publiceringsdatum
2017-05-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-04

Kontakt
Tomas Belik info@nordicaassistans.se 0196110050

Företag
NORDICA ASSISTANS AB

Adress
NORDICA ASSISTANS AB
BOX 6052
70006 ÖREBRO

Kontorsadress
Drakenbergsgatan 1 C

Jobbnummer
3470329

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordica Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordica Assistans AB: