Administratör/Receptionist till Mellifiq

Ozone Tech Systems Ots AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ozone Tech Systems Ots AB i Stockholm, Mölndal eller i hela Sverige

Brinner du för en hållbar framtid? Kom och jobba på ett ledande globalt miljöteknikföretag!
Mellifiq söker nu administratör/receptionist med både service och administrationskunskaper. Tjänsten är varierad och för att trivas i rollen tror vi att du har en god förmåga att agera proaktivt och kan ta egna beslut.
Som administratör/receptionist välkomnar du besökare till kontoret, ser till att mötes- och konferensrum är väl förberedda med mat och dryck. Du ansvarar för att driva vardagliga kontorsrutiner och ser till att kontorshygien och övriga rutiner fungerar smidigt.
Du har ett öga för detaljer ser till att alla gemensamma utrymmen inklusive kök är rena och i ett presentabelt skick. Ett av Mellifiq värdeord är Happiness, vi tror starkt på att du är en positiv person som kan vara en glädjespridare på kontoret. Som administratör/receptionist är du företagets ansikte utåt mot kunder och leverantörer, du har en service-minded inställning, kan vara flexibel och kan anpassa dig till olika situationer som kan uppkomma under en vanlig arbetsdag.
Tjänsten är placerad på Mellifiqs huvudkontor i Hägersten, Stockholm. Tjänsten består bland annat av:
Agera support i det dagliga administrativa arbetet
Kontorsadministration såsom fylla på kaffemaskin, inkommande-& utgående post, välkomna besökare, se till att kontoret är rent, fräscht och presentabelt.
Kundservice
Stöd till ledningen
Beställa kontorsmaterial
Beställa catering och förbereda inför företagsluncher. Beställa fika och frukost till frukostmöten eller fikapauser
Svara i företagets växel och koppla vidare till relevant person vid behov

Din profil
Vi tror att du är en doer och en problemlösare. Du är inte rädd för att ta ansvar och att ställa frågor. Vi är en digital organisation och du behöver besitta ett tekniskt intresse och kunskaper i hur du arbetar i digitala verktyg. Vi tror på att du lär dig under tiden du arbetar och personlig utveckling på jobbet, det finns goda möjligheter att växa både i din egen kunskap och din position i företaget.
Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta i en koordinerande-/serviceorienterad position
God kunskap i MS Officepaketet
Erfarenhet av att arbeta i olika digitala verktyg/system

Publiceringsdatum
2023-10-30

Körkortskrav
Behärskar flytande svenska och engelska på professionell nivå

Meriter
Erfarenhet av arbete som receptionist, konferensvärd på hotell, kontorskoordinator eller likvärdig position

Ansökan
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Vi läser ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör/Receptionist".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ozone Tech Systems Ots AB (org.nr 556641-1723), https://www.mellifiq.com/
Elektravägen 53 (visa karta)
126 30  HÄGERSTEN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Mellifiq AB

Jobbnummer
8226362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ozone Tech Systems Ots AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ozone Tech Systems Ots AB: