Administratör/Projektkoordinator

Alumni AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alumni AB i Malmö, Hässleholm, Stockholm eller i hela Sverige

Alumni söker en medarbetare till den administrativa avdelningen i Malmö
Alumni är Nordens största och mest innovativa konsultföretag inom Executive Search och ledarförsörjning och har under 20 års tid utvecklat verktyg och tjänster med målet att stärka våra klienters organisationer.
Genom ett samlat utbud, som sträcker sig från Executive Search och Management Audits till rådgivning inom intern ledarförsörjning och utveckling av styrelsearbetet, skapar vi förutsättningar för våra klienters affärsframgång. Årligen tillsätter våra 30 konsulter ca 170 personer i nyckelpositioner.
Vi har idag kontor i Stockholm, Köpenhamn, Warszawa, Göteborg och Malmö. Internationellt verkar vi via vår ägare Harvey Nash, med 3500 anställda på 30 kontor i Europa, USA och Asien. Detta ger oss möjlighet att agera utan nationella barriärer för klienter och kandidater med hjälp av specialister på varje lokal marknad.
Vi söker nu en ny medarbetare till vår administrativa avdelning. Rätt person för denna roll är ansvarstagande, serviceinriktad, arbetsvillig och kan med stor entusiasm ta sig an några av våra viktigaste administrativa uppgifter.
Rollen som Administratör innebär att du är administrativt ansvarig för lokalkontoret i Malmö samtidigt som du tillhör den centrala administrativa gruppen på Alumni. Tillsammans ansvarar vi för all intern administration på Alumnis kontor i Sverige och Danmark.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
• Mottagande av besökare och leveranser
• Projektadministration i konsultprojekt
• Informationshantering
• Mötesbokningar
• Databashantering
• Upprättande och upprätthållande av mallar och metoder
• Testadministration
• Eventplanering
• IT-support vid behov (skrivare, fax, scanner, videokonferens etc)
• Inköp till kontoret vid behov (förbrukningsmaterial, frukt etc)
• Kontakt med hyresvärden/kontorshotellet
Vi söker dig som älskar att ge service och brinner för administration. Du har ett par års erfarenhet från liknande uppgifter. Ordning och reda är en förutsättning för att lyckas i rollen liksom förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du är positiv och nytänkande och trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Tjänsten kräver dessutom att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med datorn som arbetsredskap samt har ett intresse för näringslivet. Har du erfarenhet av IT-support samt CRM-systemet FileFinder är det ett plus.
Vi erbjuder dig en tjänst där du blir en viktig del i ett framgångsrikt konsultföretag med höga målsättningar och en stark företagskultur.
Tjänsten är ett vikariat på 12 månader och placering är Kärleksgatan 2A i Malmö. En introduktionsperiod på en dryg vecka kommer att vara förlagd till vårt huvudkontor i centrala Stockholm där övrig administrativ personal är placerad.
Välkommen med din ansökan senast den 20 januari 2010.

Publiceringsdatum
2009-12-15

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat 12 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökningar och frågor om tjänsten mottages endast via e-post till annons@alumni.se
Ange följande referens när du ansöker: 5490
Ansökan kan skickas till e-postadress: annons@alumni.se

Företag
Alumni AB

Adress
Alumni AB
Box 843
21145 Malmö

Kontorsadress
Kärleksgatan 2A
Malmö

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-796 17 00
E-postadress: annons@alumni.se

Jobbnummer
553558

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alumni AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alumni AB: