Administratör på IT-företag i centrala Stockholm
Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör på IT-företag i centrala Stockholm" (publicerad 2016-11-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett spännande IT- företag och ta del av deras resa framåt? Vi söker en administratör med ekonomiintresse som vill ha ett utvecklande jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Låter detta intressant? Sök idag!
Publiceringsdatum2016-10-24ArbetsuppgifterSom administratör arbetar du främst med att skapa licenser till kunder. Du arbetar med orderhantering där du är delaktig under hela processen och arbetar självständigt i Excel. Du har daglig kontakt med kunder, partners och interna kontakter. I rollen ingår även en del ekonomiarbete såsom säljrapporter, kostnadsrapporter och statistikarbete.
Om företagetVår kund är ett växande IT- företag med kontor runt om i världen. De arbetar med webblösningar genom att koppla samman e-handel och digital marknadsföring och skapar unika digitala upplevelser för sina kunder.
Som medarbetare får du vara en del av ett framgångsrikt företag med stora utvecklingsmöjligheter med mycket internationella kontakter. De sitter i fräscha lokaler i centrala Stockholm, de är ett härligt gäng med fokus på att alla ska trivas.
ProfilSkallkrav:
• Utbildning inom ekonomi eller systemvetenskap.
• Excelkunskaper
• Svenska och Engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Dynamics
• CRM sökning
• Erfarenhet av kundservice
För att lyckas i rollen som administratör krävs att du som person är du social, hjälpsam och strukturerad. Arbetsuppgifterna är väldigt varierande och vi ser därför att du är flexibel och trivs i högt tempo. Du är även kommunikativ och förstår vikten av tydlighet och våga säga ifrån när det behövs.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorOrt: Stockholm, centralt
Omfattning: Heltid, mån-fre,8-17(flex)
Start: Januari 2017
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 9173
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Helmer 0723-016681
maria.h@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3123152
Observera att sista ansökningsdag har passerat.