Administratör på deltid till Svensk Vindenergi

Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Svensk Vindenergis räkning en administratör. Tjänsten är på deltid, 50 % med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en administratör på deltid till vår kund Svensk Vindenergi. Svensk Vindenergi Ekonomisk Förening är en branschorganisation för företag som arbetar med vindkraft. Deras medlemmar är kraftbolag, elhandlare, projektörer, turbinleverantörer, finansiella investerare, försäkringsbolag, banker, advokatbyråer, konsultföretag och underleverantörer till vindkraftsbranschen med flera. Det är en förening med 140 medlemsföretag och ett kansli på fem anställda och kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på deltid, 50 % och du kommer att arbeta måndag - torsdag, 5 timmar per dag.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Dagligt utskick av mediebevakning till Svensk Vindenergis medlemmar
• Skriva och skicka ut övriga nyhetsbrev till medlemmarna
• Publicera pressmeddelanden
• Arbeta med administration och planering inför den stora vindkonferensen
• Skicka ut och göra sammanställningar av enkäter till medlemmarna
• Uppdatera information i kansliets CRM-system
• Ansvar för och uppdatering av hemsidan
• Andra administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Har minst två års arbetslivserfarenhet
• Har en gymnasieutbildning
• Har god datorvana och kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om

• Du har kunskaper inom Wordpress
• Du har erfarenhet av att arbeta med CRM-system
• Du kan bildhantering
• Du har ett intresse av /kunskap om vindkraft och förnybar energi



Som person är du positiv, ambitiös och serviceinriktad. Vidare är du noggrann, strukturerad och organiserad. Du är van vid att arbeta självständigt och är lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-04-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3425798

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: