Administratör på 50% till kund i Täby!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du en administratör ut i fingerspetsarna och trivs i en teknisk miljö? Har du lätt för att prioritera i ditt arbete och är en driven person? Då har vi rätt tjänst för dig med start omgående hos vår kund i Täby!

Publiceringsdatum
2019-04-30

Om tjänsten
Som administratör kommer du främst att arbeta administrativt med dokumenthantering, formaliagranskning, arkivering och distribution. Du kommer även att vara behjälplig med arkiveringsverktyg mestadels i Excel och Word. Göra resebokningar, hantera beställningar och fakturor, samt stötta konsulter och anställda i den dagliga verksamheten. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.

Tjänsten är på 50% måndag till fredag, arbetstiderna är flexibla.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Administration
• Dokumentation
• Stötta konsulter och anställda i den dagliga verksamheten.
Om dig
Vi söker dig som är målmedveten, effektiv, driven och ordningsam. Tjänsten innebär mycket dokumentation och administration därför är det viktigt att du som söker är flytande i engelska och svenska, både i tal och i skrift. Du har en professionell framtoning, positivt förhållningsätt och tycker om att ge service. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på noggrannhet, kommunikation och samarbete.

Viktigt för tjänsten är:
• Kunnig inom Excel och Microsoft Office
• Noggrann
• Obehindrat kunna kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073- 684 72 92

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-29
Ange följande referens när du ansöker: ref-29807
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jelena Dogas

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4759339

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: