Administratör omgående till Gärdet

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-12

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en administratör för sex månaders uthyrning hos större offentlig verksamhet i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid under kontorstid och förväntas starta omgående. Goda möjligheter för förlängning finns för rätt person.

I denna varierande roll som administratör kommer du stödja enheten med allt från projektadministration till ekonomiadministration. Du kommer också vara redaktör för kundens externa webb. Förutom ordinarie administrativa uppgifter ingår det bland annat att sköta diarieföring, hantering av inkomna dokument, framtagning av underlag och rapporter samt protokollskrivning. Viss kundkontakt förekommer. Du ansvarar även för inköp av kontorsmaterial samt inventering.

Profil
Vi tror att du som söker är en van administratör som kan hantera flera olika uppgifter samtidigt. Du har förståelse för arbete i projekt. Då du kommer arbeta med diarieföring krävs även kunskap och förståelse för hantering av allmänna handlingar och sekretess.

Det är ett krav att du har:
• Högskoleutbildning eller jämförbar erfarenhet
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana

Det är meriterande om du har erfarenhet av redaktionellt arbete med webb.

Som person är du självgående, driven och tar för dig i ditt arbete. Du är strukturerad och har en god administrativ ådra. För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, prestigelös och redo att rycka in och hjälpa till där det behövs. Arbetet kräver också en god samarbetsförmåga. Vidare är du social, serviceinriktad och vet vikten av att vara en ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3027
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2669261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: