Administratör/office manager

Fastighetsmäklarinspektionen / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fastighetsmäklarinspektionen i Karlstad, Stockholm eller i hela Sverige

Fastighetsmäklarinspektionen är en statlig myndighet med kontor i Karlstad. Vi är ca 25 medarbetare som bidrar till god fastighetsmäklarsed på bostadsmarknaden. Du kan läsa mer om vårt uppdrag på vår webbplats www.fmi.se.



På Fastighetsmäklarinspektionen arbetar vi med registrering och tillsyn av fastighetsmäklare.

Vi har också ett viktigt uppdrag att utveckla och sprida kunskap om god fastighetsmäklarsed. I vår verksamhet vänder vi oss främst till fastighetsmäklare och konsumenter i bostadsaffärer, det vill säga köpare, säljare och spekulanter. Snart kommer även mäklarföretagen att omfattas av registrering och tillsyn vilket gör att vi behöver förstärka vår myndighet med fler engagerade och kompetenta medarbetare.

Publiceringsdatum
2020-10-23

Arbetsuppgifter
Som administratör hos oss kommer du att vara involverad i hela myndighetens arbetsprocesser och uppgifter. Du kommer att handlägga ärenden, hantera löpande administration och ha kontakt med externa parter. I ditt arbete ingår att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten och bland annat ansvara för att telefoni, IT och lokaler fungerar. Hos oss får du möjlighet att vara med och bidra till ständiga förbättringar och vår digitala utveckling.

Din kompetensprofil
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning. Du har erfarenhet av en administrativ roll med fokus på service och du är van att arbeta i digitala system. Du har en god språklig förmåga i tal och skrift på svenska. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med fastighetsmäklarfrågor.

Vi söker dig som är trygg i dig själv och som kan arbeta i en föränderlig arbetssituation. Som person är du ordningsam, prestigelös och bidrar till ett gott samarbete. Du har en god förmåga att åstadkomma resultat, självständigt och tillsammans med andra. Din kommunikativa förmåga är god. Du agerar professionellt och har en stark känsla för service.

Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning.

Vill du veta mer?
Mer information om tjänsten får du av vår tf. administrativa chef Anna Ekholm. Fackliga representanter är Sandra Blomgren, Saco-S och Mari Gremlin, ST. Du når samtliga genom att ringa vår växel på telefonnummer 010-458 01 00.

Så här ansöker du

Välkommen att söka tjänsten via vårt rekryteringsverktyg på fmi.se/lediga jobb. Senast den 12 november 2020 vill vi ha din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Fastighetsmäklarinspektionen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/12".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Fastighetsmäklarinspektionen (org.nr 202100-4870)

Jobbnummer
5414648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fastighetsmäklarinspektionen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fastighetsmäklarinspektionen: