Administratör med stort kundfokus

Remondis Sweden AB / Backofficejobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Remondis Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Enköping, Stockholm, Norrköping eller i hela Sverige

Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt.

REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.

Publiceringsdatum
2024-01-30

Arbetsuppgifter
Söker du en administrativ roll med mycket kundkontakt och stort fokus på service? Då kan detta vara chansen för dig!

Då vår nuvarande administratör/kundmottagare tar nästa kliv internt söker vi nu dig som är social, noggrann, brinner för service och med tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. I rollen som Administratör på vår anläggning i Västerås har du en central roll där din huvudsakliga uppgift är att köpa in Järn och Metall från de kunder som kommer in, huvudsakligen mindre företag, hantverkare och privatpersoner.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ta emot kundens material, väga, betala ut och administrera inleverans i affärssystemet T5
• Administrera utleverans samt sköta kontakten med våra transportörer
• Avräkning, fakturering, med mera
• Vid behov stötta upp med truck- samt hjullastarkörning

Du är ansiktet utåt till våra kunder och det är viktigt att du trivs med kundservice, materialkunskapen ser vi till att du får via utbildningar och från kompetenta kollegor som kommer finnas som stöd i frågor du möter på. Du blir en del av ett härligt gäng i Västerås och rapporterar till Distriktschef. Tjänsten är heltid och arbetstiden är dagtid 07-16, mån-fre. Tunga lyft kan förekomma.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• God datorvana
• Behärskar svenska och engelska väl
• Utbildning på gymnasienivå

• Vi ser det som meriterande om du har materialkunskap
• Vi ser det som meriterande om du har förarbevis för truck samt hjullastare

Som person är du positiv, serviceinriktad och trivs med sociala kontakter. Du är flexibel, duktig på att prioritera och har en god administrativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Som anställd hos oss får du en varierande tjänst, stort eget ansvar och goda möjligheter att utvecklas. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag för ett långt och hälsosamt arbetsliv.

ÖVRIGT
Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C174811".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Remondis Sweden AB (org.nr 556114-2810)

Kontakt
HR-specialist
Melina Läckberg
melina.lackberg@remondis.se

Jobbnummer
8431337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Remondis Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Remondis Sweden AB: