Administratör med kunskap i offentlig verksamhet

Adecco, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco söker en administratör
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående en administratör till ett av våra kundföretag i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-06-08

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att fungera som ett administrativt stöd till alla på kontoret. Förekommande arbetsuppgifter är
• Alla typer av enklare administrativa uppgifter som lokalbokning, posthantering etc.
• Att sköta diariet
• Stötta medarbetare i olika faser och utgöra ett projektstöd när så behövs
Uppdraget är på heltid med start omgående t.o.m. årsskiftet.

Erfarenheter
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och kunskap om hur det offentliga Sverige fungerar. Vi ser gärna att du har kunskap inom offentlig upphandling, avtalsskrivning och offentlighetsprincipen. Som meriterande ses kunskaper i miljöteknik och engelska, såväl I tal som skrift.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara en lagspelare och ha lätt för att hantera snabba beslut. Vidare har du en problemlösande attityd och är prestigelös. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Ida Lenngerd på telefon 031-720 72 75.
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Du finner en länk till annonsen här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1027748
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
672528

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: