Administratör med inriktning mot projektsupport

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en administratör ut i fingerspetsarna och trivs i en teknisk miljö? Har du lätt för att prioritera i ditt arbete och är en driven person? Då har vi rätt tjänst för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administrativ assistent hos WesDyne kommer du främst att arbeta administrativt men även mycket med projektsupport till projektledare och ingenjörer.
I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå resebokningar, utbildningsadministration, dokumentation, förbereda presentationer, föra mötesanteckningar, protokoll samt viss logistik. Vidare kommer du även att assistera VD och övriga stabsmedlemmar i bolaget med bland annat ekonomisk uppföljning och rapportering. I rollen som projektsupport kan det komma att innebära resor till kärnkraftverken tillsammans med övriga anställda. Under dessa tillfällen för du dokumentation, leder vissa aktiviteter och finns tillgänglig för support.

Vem trivs här?
Vi tror att du som söker tjänsten har några års arbetslivserfarenhet och nu är ute efter ett arbete i en global miljö.
Som person är du målmedveten, effektiv, driven och ordningsam. Är du en person som har lätt för att komma med förslag på förbättringsprocesser ser vi det som en positiv egenskap.

Vidare är dina datorkunskaper goda och har du dessutom ett intresse för teknik är detta tjänsten för dig. Kunskaper i affärssystemet SAP är meriterande. Då tjänsten innebär mycket dokumentation och administration är det viktigt att du som söker kan uttrycka dig formellt samt att du är flytande i engelska och svenska, både i tal och i skrift. Har du dessutom kunskaper i tyska, franska eller spanska är det meriterande.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning. Har du även en eftergymnasial utbildning inom relevant område ser vi det som meriterande.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos vår kund och du blir då anställd direkt hos företaget med en provanställning på 6 månader. Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Peder Andersson på peder.andersson@adecco.se .

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-07-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-28
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peder Andersson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2969829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: