Administratör med god IT vana

Lorensbergs Org.konsulter AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lorensbergs Org.konsulter AB i Göteborg

Kort beskrivning av företaget:
Lorensbergs Organisationskonsulter AB startades 1995. Från att ha börjat småskaligt i Göteborg, är Lorensbergs Organisationskonsulter idag globalt representerat och arbetar med kunder i Asien, Afrika, Amerika, Europa och förstås Sverige! Vi är baserade i Göteborg och har också kontor i Storbritannien, Amerika och Sydafrika.
Lorensbergs konsultteam arbetar med att hjälpa organisationer att förbättra sina resultat. Både när det gäller grupper som har konflikter, team som inte levererar, utbildning som inte fungerar, globala kommunikationsmissar, affärskulturer som behöver förändras, förändringsprocesser som avstannat eller aldrig startat över huvud taget. - Vi gör skillnad! För mer information om vilka vi är och vad vi gör, se www.lorensbergs.se
Titel: Administratör med god IT-vana
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Vi söker en kvalificerad administratör med god datorvana som är intresserad av att arbeta på ett litet kontor i nära samarbete med ett team av säljare och konsulter. Arbetsuppgifterna är varierande, bestående av allt från att svara i telefon, hantera posten, boka resor, se över kontorsmaterial, bevaka betalningar och registrera fakturor till att arbeta med layout av kursmaterial, koordinering av utbildningar och kontakt med konsulter. Fördelningen av arbetsuppgifter är ca 60% traditionella administrationsuppgifter enligt ovan och resterande 40% består av IT-relaterade arbetsuppgifter med framförallt layout samt uppdatering av nyheter på hemsidan vid behov.
Beskrivning av kvalifikationer:
Du ska vara duktig på att formulera dig på svenska i tal och skrift, då detta är en central del av arbetet. En del av vår personal är engelsktalande så därför behöver du även vara bekväm med att tala och skriva engelska. Vidare ska du vara helt självgående vad gäller att använda Office och layoutprogram, vi använder InDesign så har du erfarenhet av detta är det meriterande men inget krav. Vi tror att du har arbetat i ett litet företag tidigare och är van vid att arbeta nära affären i en dynamisk miljö. Körkort är ett krav, du behöver dock inte ha tillgång till egen bil.

Publiceringsdatum
2011-02-25

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid att du är social, serviceinriktad och har god kontakt med människor, men även att du som person är noggrann och ambitiös. Du måste kunna arbeta självständigt, vara prestigelös och duktig på att ta egna initiativ. Kontoret ligger i Utby och kanske har du lokal förankring.
Andra uppgifter:
I denna rekrytering arbetar vi med en extern rekryteringskonsult. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Hina Wåhlin på telefon 076-595 77 76. Maila din ansökan till rekrytering@allabitar.se snarast, dock senast den 13 mars. Vi ser fram emot din ansökan!

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/kontorstid

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@allabitar.se

Företag
Lorensbergs Org.konsulter AB

Adress
Lorensbergs Org.konsulter AB
41306 GÖTEBORG

Kontorsadress
Anders Mattssonsgatan 19

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-3408009

Jobbnummer
861461

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lorensbergs Org.konsulter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lorensbergs Org.konsulter AB: