Administratör med chefsstöd sökes till bistånd och hälsa

Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen i Partille

Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.


Publiceringsdatum
2022-05-20

Arbetsuppgifter
Vill du arbeta på en välkomnande och trevlig arbetsplats med stor variation i arbetsuppgifterna? Nu har du chansen att arbeta som administratör med chefsstöd mot vård och omsorgsförvaltningen. Hos oss kan du göra skillnad, utvecklas och ha roligt på samma gång!

I rollen som administratör hos oss är du ett viktigt administrativt chefsstöd till enhetscheferna inom hemsjukvården, bistånd, Partille Rehab samt resursenheten. I arbetsuppgifterna ingår det att arbeta med fakturering, beställningar, utskick och posthantering samt personaladministration såsom anställningsavtal, schemaläggning, introduktion av nyanställningar och olika former av avtal. Du bistår även vårdplaneringsteamet med inskrivningar och bokningar av vårdplanering (SAMSA).

Som administratör kommer du att ha en funktion som innebär att ge god service till både interna och externa kontakter genom personliga möten men också via telefon och mail. Vi har precis startat upp en informationsdisk i huset Forellen som finns till för alla verksamheter i huset. Din uppgift blir att slussa personer rätt, ge information, ta emot leveranser mm. Vi har även en bilpark i anslutning till huset som du samordnar insatser kring. Då informationsdisken är ny kommer du att få vara med och utveckla funktionen.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från arbete med fakturering/beställning samt är van vid att arbeta i olika typer av IT-system och program. Har du relevant högskoleutbildning ser vi det som meriterande, likaså om du har arbetat i Proceedo och Heroma. För att snabbt komma in i rollen ser vi det som ett extra plus om du har arbetat inom en kommun samt har erfarenhet av arbete i reception, kassa/disk/informationspunkt.

För att lyckas i uppdraget har du förmågan att planera, organisera och prioritera i arbetet på ett effektivt sätt och du behåller lugnet även om du har mycket att göra. Du är initiativtagande, noggrann och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Som administratör är du serviceminded, tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Rollen kräver att du kan formulera dig väl i tal och skrift.

Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Vid erbjuden anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde i början av augusti. Tjänstgöringsgrad 100%

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "223/22".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Partille kommun (org.nr 212000-1272)

Arbetsplats
Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Kontakt
Enhetschef
Anna Laursdotter Garpvall
031-792 97 13

Jobbnummer
6667266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Partille kommun, Vård och omsorgsförvaltningen: