Administratör / Koordinator sökes till Ventilationsföretag i Hel

Bravura / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-03-23

Företaget
Assemblin är ett av Nordens ledande installations- och serviceföretag med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. De utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet och ventilation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier. Vår omsättning är cirka 7 miljarder SEK och med mer än 5 000 medarbetare på över 100 orter i Norden.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll är du en del av ventilationsteamet för filialen i Helsingborg. Du kommer arbeta nära filialchefen och projektledarna med administrativ uppföljning och stöd till verksamheten.

Mer specifikt kommer du hantera personal, projektuppföljning och fakturering. Du kommer också ansvara för administrationen kring tidrapportering, löneunderlag och utbildningsdokumentation. Det kan även förekomma andra administrativa uppgifter såsom inköpsadministration samt framtagning av rutiner och instruktioner i rollen.


Kvalifikationer
• Dokumenterad erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet av fakturahantering
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem
• Meriterande med erfarenhet från bygg- eller installationsadministration
• God kunskap i officepaketet
• Svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du driven, ansvarstagande och strukturerad. Det är viktigt att du är kommunikativ, tar initiativ och kvalitetsmedveten då du kommer ansvara för att saker blir rätt. Det är också av största vikt att du är supporterande som person samt har hög integritet mot både kunder och medarbetare.

Övrig information:

Arbetstider:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, koordinator, ventilation, deltid, Helsingborg, ekonomiassistent, kontor, affärssystem, Navision,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg anders.romberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4042378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: