Administratör / Koordinator / Administration till Schenker

Bravura / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-04-20

Företaget
Schenker är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. Tjänsten är placerad på deras kontor i Bäckebol, Göteborg där det i dagsläget arbetar runt 200 personer. Denna tjänst är ett konsultuppdrag på minst sex månader, med goda möjligheter till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör ansvarar för att administrera, registrera och dokumentera inkommande och utgående leveranser. Du sköter även bokningar av transporter och koordinerar företagets leveranser. Rollen innebär även frekvent dialog med interna och externa kontakter, där du besvarar frågor och informerar berörda parter om rådande situationer. Din roll kan beskrivas som en administrativ och koordinerande funktion, med syftet att skapa ett fungerande och effektivt flöde.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service och/eller administration
• Du har en god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information:

Start: 8 maj
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, administration, koordinator, koordinering, registrering, dokumentation, logistik, transport, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3450463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: