Administratör inom logistik till globalt bolag!

Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en duktig administratör och har ett intresse för logistik? Är du strukturerad, effektiv och lösningsorienterad? Behärskar du både engelska och svenska helt flytande och är redo för nästa steg i karriären? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2018-02-28

Om tjänsten
Vår kund är ett av de ledande bolagen inom fordonsindustrin. De arbetar på global nivå varpå du kommer att få vara en del av en utvecklande internationell affärsmiljö där du framförallt arbetar i nära samarbete med dina kollegor i UK, Gent och Vienna. Avdelningen arbetar med kundsupport längs hela leverensprocessen, från det att en order inkommer, antingen via systemet Argus eller via telefon, till dess att ordern har anlänt till återförsäljaren. De ansvarar för att informera om leveranstider samt lösa diverse problem som kan uppstå i samband med leverans så som uteblivna eller försenade leveranser etc. I din roll som administratör på avdelningen kommer du att supportera med diverse administrativ avlastning. Det kan vara fakturering, administrera ordrar i systemen och helt enkelt stötta upp där det behövs.

Om dig
Vi söker dig som är en duktig administratör och som trivs bra i den rollen. Eftersom avdelningen jobbar med kundsupport ser vi också gärna att du har en bakgrund inom service. Ett intresse för logistik och viss erfarenhet av området är meriterande men inte ett krav. Vidare behöver du god datorvana samt behärska både engelska och svenska flytande i såväl tal som skrift. Som person har du ett sinne för ordning och reda och har god prioriteringsförmåga. Vi tror att du är detaljorienterad men samtidigt effektiv i ditt arbete. Vi tror vidare att du är service-minded och lösningsfokuserad..

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör inom logistik är ett konsultuppdrag med start i mars 2018. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget pågår initialt till februari 2019. För rätt person kan det finnas chans till förlängning. Tjänsten är belagd på dagtid, heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Jonatan Göransson på jonatan.goransson@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Göransson jonatan.goransson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3991589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: