Administratör inom HR till finansbolag i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu en administratör inom HR till ett finansbolag i centrala Stockholm för ett uppdrag med start omgående.

Är du serviceinriktad och har erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter? Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med hantering av externa konsulter och stötta bolagets HR-avdelning. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare hos vår kund blir du en del av ett av Sveriges snabbast växande företag där du får möjlighet att göra skillnad och bidra. Detta är en möjlighet att potentiellt växa i rollen och driva egna projekt. Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med ambitiösa kollegor.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att vara:

* Administrera information om bolagets externa konsulter, såsom Onboarding, förlängning med mera.
* Underhålla och uppdatera interna system.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är med start omgående och kommer att pågå under tre månader inledningsvis, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och är placerad i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har en avslutad högskoleexamen, inom HR, ekonomi, marknadsföring, juridik, företagsekonomi eller liknande. Ett krav för att vara aktuell för rollen är att du har arbetat i en administrativ roll tidigare för att du snabbt ska kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med konsulter sedan tidigare och/eller har erfarenhet av en liknande roll. Ytterligare krav för tjänsten är att du ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Koncernspråket hos vår kund är engelska.

Rollen ställer krav på att du som person är strukturerad, ansvarsfull och har du ett öga för detaljer. Du drivs även av att arbeta med förbättringar och effektiviseringar för att du ska kunna utveckla rollen framåt.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hendrik Christiansson Hendrik.christiansson@tng.se 070-9378702

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3812941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: