Administratör inom företagsförsäkring

Söderberg & Partners / Bankjobb / Sundsvall
2016-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör inom företagsförsäkring" (publicerad 2018-04-24) ⬅️


Visa alla bankjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Sundsvall, Örnsköldsvik, Östersund, Gävle, Umeå eller i hela Sverige

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 1000 medarbetare.

Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Är du en klippa på administration och service? Har du stort intresse för försäkring och söker en ansvarsfull och varierad tjänst? Söderberg & Partners söker en driven och engagerad administratör till ett av våra team inom företagsförsäkringar/SAK-försäkring i Sundsvall.

Som administratör inom SAK så arbetar du med den administrativa delen av våra upphandlade försäkringslösningar inom motor, företag och VD- och styrelseansvarsförsäkring. Du är en del av hela kedjan från offert till teckning av försäkringen och arbetet sker i team och i ett nära samarbete med de andra administratörerna i teamet. Du fungerar även som support till förmedlarna i de olika försäkringslösningarna och är länken till våra försäkringsgivare.

Vi söker dig som är öppen och har en förmåga att skapa goda relationer. Vi söker dig som verkligen trivs i rollen som administratör och som har ett stort ordningssinne.

Vi ser gärna att du:

• har administrativ erfarenhet, gärna inom SAK, motor- och företagsförsäkring
• är ansvarsfull, proaktiv och noggrann
• är effektiv med sinne för detaljer
• är serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar

Kunskap och erfarenhet inom försäkring och ekonomi är en fördel, men lika viktigt är att du har ett driv, är noggrann och verkligen vill lära dig.

Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare av försäkringar och finansiella produkter. Kommunikationsvägarna är korta och våra medarbetare drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter. Kontoret på Kyrkogatan 22 i Sundsvall är till stor del specialiserat på administration och support och bistår Söderberg & Partners kontor runt om i landet med olika tjänster. För närvarande arbetar här ca 90 medarbetare. Du kommer att ingå i ett team som består av tre andra administratörer.

Vi rekryterar löpande. Välkommen med din ansökan!

Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Sista dag att ansöka är 2016-02-27

Publiceringsdatum
2016-01-28

Kontakt
Robert Karlsson, Ansvarig upphandlade försäkringslösningar, 076-149 50 14
Ulrika Wall, Team leader, 0761-49 52 09

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Söderberg & Partners

Adress
Söderberg & Partners
Box 7785
10396 STOCKHOLM

Kontorsadress
Box 7785 10396 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2639223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Söderberg & Partners

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Söderberg & Partners: