Administratör inom clearing till bank i Stockholm - TNG Group AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Administratör inom clearing till bank i Stockholm
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-01-11

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm

Vill du jobba som administratör med betalningsflöden inom avdelningen för clearing på en bank i Stockholm? Sök jobbet idag!

Vi söker nu en administratör till clearingen, Treasury Operations som vill jobba med betalningsflöden hos en bank i Stockholm. Du får möjlighet att jobba i ett mindre sammansvetsat team som tillsammans ansvarar för att kontrollera och stämma av betalningsflöden via Riksbanken och Bankgirot. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom bank, clearing och SWIFT? Då är du den vi söker! Välkommen med din ansökan.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en möjlighet att få fortsätta karriären hos en attraktiv bank i Stockholm. Du blir en viktig del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att leverera arbete av högsta kvalitet.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Kontrollera och stämma av betalningsflöden via Riksbanken och Bankgirot
* Utföra betalningsuppdrag
* Kontoavstämningar
* Pricka av konton
* Se till att bokföringen utförs på rätt sätt
* Hantera bankens SWIFT-meddelanden

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, 38,5 h/v och som är tänkt att starta i mitten av februari och pågå fram till slutet av augusti. Det finns möjlighet till förlängning och/eller överrekrytering förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Idag arbetar tre personer på clearingen som tillhör gruppen Treasury Operations. Kontoret ligger i Stockholm med närhet till bussar och tunnelbana.

Det förekommer jour i tjänsten. Vid morgonjour är arbetstiderna förlagda kl 6.45-15.00 och vid kvällsjour 9.00-17.00.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har:

* några års erfarenhet av administration på en bank
* kunskap och erfarenhet av clearing och avveckling
* goda kunskaper om SWIFT-betalningar
* talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* kunskap om RIX och Bankgiroflöden är meriterande

Som person är du effektiv och noggrann och hanterar dina uppgifter på ett proaktivt och strukturerat sätt. Du ska kunna hantera den tidspress som ofta uppstår i form av dagliga deadlines och är lösningsorienterad om problem uppstår. Samtidigt är du en god lagspelare som tar gemensamt ansvar och inte ser några problem med att rycka in där det behövs.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-01-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk helena.bjork@tng.se 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3898153


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: