Administratör/innesäljare sökes till attraktivt företag i Stockh

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person med en stark framåtanda? Tycker du om kundkontakt och att ha många bollar i luften?
Då är den här tjänsten perfekt för dig!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som administratör ingå i en grupp på 16 personer. I din roll kommer du hantera billogistik, driva interna samt externa projekt mot storkunder och jobba som backup till säljsupporten. Rollen som administratör är en bred administrativ roll, en del av rollen kommer innebära en del ekonomiuppgifter såsom fakturering och enklare bokföring.

Dina arbetsuppgifter:
• Hantera alla bilar
• Fakturor
• Kundkontakter
• Logistik
• Hjälpa återförsäljarna vid eventuella frågor
• Stötta regioncheferna
• Rycka in där det behövs på Kontoret

Ingen dag är sig lik! Du bör vara social och tycka om att integrera och bygga upp nya arbetsrelationer, då man arbetar lika mycket internt med sina kollegor, som externt mot kunder.


Om företaget
Vår kund är ett företag som bedriver import, export samt försäljning av bilar i norra Stockholm. Det är 16 personer totalt på det härliga kontoret. Kontoret är beläget i Stockholm med bra kommunikationer. Ett tight gäng med bred kompetens! Mer information ges vid intervju.

Din profil
Skallkrav:

• Erfarenhet av administration inom sälj
• Körkort B
• Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:

• Erfarenhet av admin SAP eller annat affärssystem


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, måndag-fredag 8-17
Ort: Norra Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-29
Ange följande referens när du ansöker: 15959
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ekaterine de la Hoz

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
4077328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: