Administratör i Luleå

Randstad AB / Backofficejobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-05

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en administratör till ett längre uppdrag i Luleå. Som administratör hos kund kommer du att arbeta inom ett projekt och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Är du serviceinriktad och har arbetat administrativt tidigare? Sök då denna spännande tjänst!

Detta är ett längre uppdrag där du får vara delaktig i ett projekt och utvecklas. Arbetstiden är dagtid 08-17, måndag till fredag. Uppdraget beräknas pågå i cirka 12 månader.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-09-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Meyer, Mattias.meyer@randstad.se. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Som administratör kommer du att ansvara för receptionen hos kunden och ta emot besökare samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att:

Administrera besöksutrustning och boka rum
Uppdatera personalinformation, projektinformation samt allmän information
Administrera viss dokumentation samt inköp
Posthantering
Ta emot besökare

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration och kundservice. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person vill du lära dig något nytt, är nyfiken och är driven i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta i system.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201448471".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Mattias Meyer
mattias.meyer@randstad.se
+46768514248

Jobbnummer
8087822

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: