Administratör i Göteborg

Randstad AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-01

Dina arbetsuppgifter
Är du redo för nya utmaningar och har erfarenhet av administration? Rollen passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad och brinner för struktur. Detta är ett uppdrag på 50 % där du kommer att få arbeta på en spännande arbetsplats.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta som kvalificerat administrativt stöd till Chalmers juridikfunktion rörande disciplinärenden. Du bistår föredraganden i nämnden med handläggning, utredning och underlag inför nämndsammanträden. Utöver det ansvarar du för kommunikation med nämndledamöter, anställda och studenter angående ärendets gång. Arbetet innebär bland annat att löpande diarieföra, planera och kalla till nämndmöte samt biträda vid möten. Du har även kontakt med översättare, tolkar med flera inför sammanträden.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att handlägga och utreda ärenden och att du har en god förmåga att administrera och samordna ärenden och möten. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har även vana att arbeta i elektroniskt diarieföringssystem, Public 360 är extra meriterande. Vidare är du noggrann, självgående, analytisk, lösningsorienterad, har intresse för detaljer och förmåga att arbeta strukturerat och under tidspress. Meriterande är att ha arbetat med administrativa uppgifter inom rättsväsendet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201414241".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Ida Collin
ida.collin@randstad.se

Jobbnummer
7130376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: