Administratör hos Salindblom AB

Salindblom AB / Administratörsjobb / Solna
2024-02-02


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Salindblom AB i Solna

Vi på Salindblom AB letar efter en ny kollega till vårt team i Stockholm.
Salindblom AB är specialiserade på uppsökande försäljning av italienska delikatesser. Vi deltar på mässor, marknader och andra event där vi erbjuder det bästa från Italien, inklusive Parmesanost, Piave, Pecorino med mera.
Om rollen som administratör:
Som administratör kommer du att hantera bokningar för våra säljare ute på fältet och organisera bolagets struktur för olika evenemang. Du kommer också att vara ansvarig för att hantera leverantörsfakturor samt kontrollera, registrera, kontera och godkänna fakturor för betalning.
Vem vi letar efter:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det är av yttersta vikt att du är ansvarsfull och strukturerad. Vi uppskattar en stark serviceinriktning och förmågan att samarbeta med andra. Noggrannhet och självgående arbete är avgörande egenskaper. Du bör ha goda datorkunskaper och utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska.

Publiceringsdatum
2024-02-02

Kvalifikationer
Goda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, PowerPoint).
Goda datorkunskaper.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

Så ansöker du
Om du är intresserad av tjänsten som administratör, vänligen skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill arbeta hos oss till: personal@gustomera.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-03
E-post: personal@gustomera.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Salindblom AB (org.nr 559365-5623)
Sundbybergsvägen 1 (visa karta)
171 73  SOLNA

Jobbnummer
8439617

Prenumerera på jobb från Salindblom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salindblom AB: